![]() |
|
| |||
| |||
| Hei takk for jakt, så siden jeg kjøpte denne riggen og installert XP SP2 på den. Jeg har aldri vært i stand til å få onbaord lyden fungerer. var det aldri noe problem siden jeg kjøpte en SB Audigy som fungerer bra. Men nå im får i DJing og krever onboard lyd til å jobbe for miksing spor (trenger dual output). så Ive tryed avinstallere driverne / enhet oppdatert med den nyeste driveren fra Realtek site (ombord er en Realtek ac97) står det at enheten fungerer bra, men ingen lyd kommer fra alt. Jeg sjekket bios å sikre at den var på, at nok er det. alle hjelpe ville være fint. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dumt spørsmål kanskje, men .... du har lagt speaker pluggen i riktig socket for på brettet.
| |||
| |||
| gyldige spørsmål, men ja, de var |
|
| |||
| |||
| Jeg har akkurat samme problem, den eneste lyden som jeg kunne høre er noe sånt som et pip når jeg kobleren sjekke med Realtek Sound Manager. Noen har funnet en måte å løse dette problemet? (Sorry for min skole engelsk) |
|
| |||
| |||
| Problemet er at det er jumpers som må installeres hvis du ikke koble forpanelet audioutgangen. Se på side 2-31 i manualen, og du vil se de 2 blå jumpers som må installeres på oins. Denne kjørte meg nøtter for 3 timer før jeg endelig skjønte det! PCFixer |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet. | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 8 | 18 mai 2009 12:27 |
| Fist hjelp Om bord Sound-Hvordan får jeg min kringlyd til arbeid! | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 14 | 9 mai 2009 20:59 |
| Ingen lyd på min pc ... ombord eller PCI lydkort | Grumlis | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 6 | 4de Sep 2008 14:48 |
| PQI RAM - bra? Asus p5B v P5B Deluxe | cyberspacegenie | CPUer, Hovedkort & RAM | 25 | 29 juli 2007 08:08 |
| Asus P5b WiFi Deluxe Ethernet problem | GillsMan | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 15 juli 2007 03:48 |
| Thread Tools | |
| |