![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på, hvordan man kan beskrive det ordentligt, så bære over med mig. Eller anden måde at læse stikket til min mic brød. Taleren en stadig virker lige MIC ikke. Jeg forsøger at få de forreste stik til arbejde, men de hjælpeanlæg knappenåle på bundkortet fungerer ikke rigtigt. Jeg afprøvede de stifter til MIC i men jeg er ikke sikker på, om jeg er nødt til at have en sweater på en bestemt bens eller har noget andet udløst. Jeg har en pc-chips v2.3 bundkort. Enhver anden info behov bare lade mig vide. |
|
| |||
| |||
| Først og fremmest hvad chipset gør dit bundkort har, og ved du hvad specifikation af FP audio header er normalt Intel HD audio eller AC97. |
|
| |||
| |||
| Selv havde jeg det samme problem for et par uge siden. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Pin tilordninger for Realtek ac'97 lyd for via (r) audio controller?!?! | Jorge Luis | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 0 | 11th May 2009 12:52 |
| Audio / Modem Device om High Definition Audio Bus? | Mully D | General Hardware Chat | 10 | 5 juli 2008 14:19 |
| Der er bedre for lydoptagelse - Creative / M-Audio | ghozt | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 2 | 30 januar 2008 14:54 |
| Firefox about: config Tweaks | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 13 november 2007 03:46 |
| Ide pin config??? | xactly | Drives & flytbare medier | 2 | 18 august 2007 13:31 |
| Thread Tools | |
| |