vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Audio nastainen config

Reply

Thread Tools
Old 31 tammikuu 2008, 12:29
Uusi Jäsen

Default Audio nastainen config

En ole varma, miten kuvata tätä kunnolla niin kärsivällisiä. Jotenkin luetut jack minun mic rikki. Puhuja yksi vielä toimii vain mic ei. Olen yrittänyt saada edessä rengistä työtä mutta aputoimintojen tappien emolevyn eivät toimi oikein. I syötimme teräsvaarnat MIC sisään, mutta en ole varma, onko minulla on oltava hyppääjä, että tietty nastainen tai jotain muuta laukeaa. Minulla on pc-chips v2.3 emolevyn. Kaikki muut info tarvitaan vain haluaisin tietää.
Old 25. toukokuuta 2008 12:27
Uusi Jäsen

Ensinnäkin, mitä piirisarja ei emolevyn on ja sinä tiedät mitä eritelmä puiteohjelman audio header on sen yleensä Intel HD audio-tai AC97.
Old 1 elokuu 2008, 11:06
Banned ryhmän

Vaikka minulla oli sama ongelma muutama viikko sitten.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Pin tehtäviä Realtek ac'97 ääntä kautta (r) Audio Controller?!?! Jorge Luis Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 0 11th Jun 2009 12:52
Audio / Modem Device High Definition Audio Bus? Mully D Rautatavaran Chat 10 5. Jul 2008 14:19
Kumpi on parempi äänitystyökalua - Creative / M-Audio ghozt Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 2 30 Jan 2008 14:54
Firefoxin about: config Tweaks evilfantasy Web-selaimet ja FTP Clients 2 13. marraskuu 2007 03:46
Ide nastainen config? xactly Drives & Removable Media 2 18th Aug 2007 13:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.