mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Audio pin config

Reply

Thread Tools
Old 31 januar 2008, 12:29
New Member Group

Default Audio pin config

Jeg er ikke sikker på hvordan man skal beskrive dette riktig så bærer med meg. Annen skrivebeskyttelsen jack for min mic blakk. Høyttalermembranen en fortsatt fungerer bare mic ikke. Jeg prøver å komme foran jekk å fungere, men den ekstra pins på hovedkortet ikke fungerer riktig. Jeg plugget den pins for mic på, men jeg er ikke sikker på om jeg må ha en jumper på en bestemt pin eller har noe annet utløses. Jeg har en pc-chips v2.3 hovedkort. All annen info trengte bare gi meg beskjed.
Old 25 mai 2008, 12:27
New Member Group

Default Audio pin config

Først av alt hva brikkesettet gjør hovedkortet har, og vet du hva spesifikasjonen på FP audio header er vanligvis Intel HD-lyd eller AC97.
Old 1 august 2008, 11:06
Banned Group

Default Audio pin config

Selv hadde jeg det samme problemet noen uke siden.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Pin oppdrag for Realtek ac'97 lyd via (r) audio controller?? Jorge Luis Lyd, høyttalere og MP3-spillere 0 11 juni 2009 12:52
Audio / Modem Device på High Definition Audio-Buss? Mully D General Hardware Chat 10 5 juli 2008 14:19
Som er bedre for lydopptak - Creative / M-Audio ghozt Lyd, høyttalere og MP3-spillere 2 30 januar 2008 14:54
Firefox about: config tweaks evilfantasy Nettlesere & FTP Clients 2 13 nov 2007 03:46
Ide pin config?? xactly Drivere og flyttbare medier 2 18 august 2007 13:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.