![]() |
|
| |||
| |||
| Jag är inte säker på hur man kan beskriva denna korrekt sätt bära med mig. På något lästa jack för min mic pank. Talaren en fortfarande fungerar precis MIC inte. Jag försöker att få fram jack att arbeta men hjälputrustningarnas stift på moderkortet inte fungerar rätt. Jag inkopplad stiften för mikrofon i men jag är inte säker på om jag måste ha en hoppare på ett visst stift eller har något annat utlöses. Jag har en pc-chips v2.3 moderkort. All annan information som behövs för just mig. |
|
| |||
| |||
| Först av allt vad chipset gör ditt moderkort har och vet du vad specifikation ramprogrammet audio header är vanligtvis Intel HD-ljud eller AC97. |
|
| |||
| |||
| Även jag hade samma problem för några veckor sedan. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Pin uppdrag för Realtek ac'97 ljudet via (r) audio controller?? | Jorge Luis | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 0 | 11 juni 2009 12:52 |
| Audio / modemenhet på High Definition Audio Bus? | Mully D | General Hardware Chat | 10 | 5 juli 2008 14:19 |
| Vilket är bättre för ljudupptagning - Creative / M-Audio | ghozt | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 30 januari 2008 14:54 |
| Firefox about: config tweaks | evilfantasy | Webbläsare & FTP Klienter | 2 | 13 november 2007 03:46 |
| Ide pin config??? | xactly | Drives & Removable Media | 2 | 18 august 2007 13:31 |
| Thread Tools | |
| |