mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Ljud, Högtalare & MP3 Spelare

Register

Audio pin config

Reply

Thread Tools
Old 31 januari 2008, 12:29
New Member Group

Default Audio pin config

Jag är inte säker på hur man kan beskriva denna korrekt sätt bära med mig. På något lästa jack för min mic pank. Talaren en fortfarande fungerar precis MIC inte. Jag försöker att få fram jack att arbeta men hjälputrustningarnas stift på moderkortet inte fungerar rätt. Jag inkopplad stiften för mikrofon i men jag är inte säker på om jag måste ha en hoppare på ett visst stift eller har något annat utlöses. Jag har en pc-chips v2.3 moderkort. All annan information som behövs för just mig.
Old 25 maj 2008, 12:27
New Member Group

Default Audio pin config

Först av allt vad chipset gör ditt moderkort har och vet du vad specifikation ramprogrammet audio header är vanligtvis Intel HD-ljud eller AC97.
Old 1 august 2008, 11:06
Banned Group

Default Audio pin config

Även jag hade samma problem för några veckor sedan.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Pin uppdrag för Realtek ac'97 ljudet via (r) audio controller?? Jorge Luis Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 0 11 juni 2009 12:52
Audio / modemenhet på High Definition Audio Bus? Mully D General Hardware Chat 10 5 juli 2008 14:19
Vilket är bättre för ljudupptagning - Creative / M-Audio ghozt Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 2 30 januari 2008 14:54
Firefox about: config tweaks evilfantasy Webbläsare & FTP Klienter 2 13 november 2007 03:46
Ide pin config??? xactly Drives & Removable Media 2 18 august 2007 13:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.