mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Bass problem

Reply

Thread Tools
Old 27 februar 2008, 07:52
Ny Medlem Gruppen

Default Bass problem

set i levende sale ...
Jeg har et Logitech x530, ikke vry gode talere, men bassen isnt alt for dårlig. ive havde en fair få klager over støjen.

er der alligevel i shuttin off bassen alle sammen .. alle de enkelte højttalere er forbundet gennem sub Soo kan ikke bare dissconnect.
tryed at bruge softwaren, at det kom med ... men dreje ned for bassen på, at ikke gjorde noget
Messing med miljøkvalitetskrav i Media Player og iTunes reduceret det, men stadig bassen er for tung.

dont spose theres software, der kan ændre indstillingerne???
eller er der en virkelig let forslag om, at ive ubesvarede? (og nej der er ikke en off / on-knappen på bagsiden af sub ....)

Skål
Old 27 februar 2008, 08:29
Ny Medlem Gruppen

Default Bass problem

BTW lydkort er Trust 5.1 Surround Soundcard SC-5100
Old 28 februar 2008, 00:55
Ny Medlem Gruppen

Default Bass problem

Jeg virkelig cant tænke på noget ud over at opgradere dine højttalere til noget med en bas kontrol knop
Old 28 februar 2008, 07:17
Ny Medlem Gruppen

Default Bass problem

beklager, at jeg gjorde ikke nævne, at enten .. det har en knop, der gør det op eller ned

men at der stadig doesnt stop alle bas

haha owell dont sagen
tak for din hjælp
Old 28 februar 2008, 08:07
Medlem Gruppen

Default Bass problem

Jeg bruger virtuelle dj samtidig spille musik. Theres en mulighed for at skrue op eller ned basen. Eller sågar i din sag. Jeg synes, at det vil arbejde for ya. beklager, at jeg dont ikke nogen gratis software, du kan bruge. downloade den retssag, og prøv det.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Gateway boot op problem - nr. TPM eller TPM har problemet rajank Laptops, Mobiles & PDA'er 0 17th May 2009 22:35
Er dette en internetudbyder eller en router problem (måske endda et modem problem?) amyreaney Networking, Modemer & VoIP 0 10. jun 2009 17:24
Bass zer0 Lyd, højtalere og MP3-afspillere 1 1 februar 2008 19:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.