![]() |
|
| |||
| |||
| utgangspunktet i live haller ... Jeg har et Logitech x530, ikke vry gode høyttalere men bass isnt så ille. Ive fikk en rettferdig noen klager på støy. er det likevel av shuttin utenfor bass alle sammen .. alle de enkelte høyttalerne er koblet sammen gjennom sub soo kan ikke bare dissconnect. tryed å bruke programvaren som fulgte med ... men slå ned bass som gjorde ingenting får med eqs i Media Player og iTunes redusert, men fortsatt bass er tung. dont spose Theres programvare som kan endre innstillingene?? eller er det et veldig enkelt forslag som Ive savnet? (og nei det er ikke en av / på-knappen på baksiden av sub ....) Skål |
|
| |||
| |||
| btw lydkortet Trust 5.1 Surround Soundcard SC-5100 |
|
| |||
| |||
| Jeg virkelig skrånende komme på noe i tillegg oppgradere høyttalerne til noe med en basskontroll knott |
|
| |||
| |||
| Beklager at jeg gjorde ikke nevne at enten .. den har en knapp som gjør det opp eller ned men som likevel ikke stoppe all bass haha owell dont matter takk for hjelpen |
|
| |||
| |||
| Jeg bruker virtuelle dj mens du spiller musikk. Theres et alternativ for å skru opp eller ned basen. Eller av i ditt tilfelle. Jeg tror dette vil fungere for deg. Beklager at jeg dont ingen gratis programvare du kan bruke. laste ned prøveversjon og prøve det. |