mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Ljud, Högtalare & MP3 Spelare

Register

Bass problem

Reply

Thread Tools
Old 27 Februari 2008, 07:52
New Member Group

Default Bass problem

sett i levande hallar ...
Jag har en Logitech x530, inte vry bra högtalare men basen isnt Synd. ive hade en rättvis få klagomål om buller.

är det ändå av shuttin utanför basen tillsammans .. alla enskilda talare är kopplade via underleverantörer soo kan inte bara dissconnect.
tryed att använda den programvara som följde med ... men vrida ner basen på det gjorde ingenting
Messing med eqs i Media Player och iTunes minskat men fortfarande basen är tung.

dont spose Theres programvara som kan ändra inställningarna???
eller finns det ett riktigt enkelt förslag att ive missat? (och nej det är inte en av / på-knappen på baksidan av sub ....)

Skål
Old 27 Februari 2008, 08:29
New Member Group

Default Bass problem

btw ljudkort Trust 5.1 Surround Soundcard SC-5100
Old 28 februari 2008, 00:55
New Member Group

Default Bass problem

Jag skränande komma på någonting förutom att uppgradera dina högtalare till något med en baskontroll ratten
Old 28 februari 2008, 07:17
New Member Group

Default Bass problem

ledsen att jag gjorde nämna det heller .. den har en knopp som vänder upp och ned

men som fortfarande doesnt stop alla bass

haha owell dont fråga
tack för din hjälp
Old 28 februari 2008, 08:07
Ledamot Gruppen

Default Bass problem

Jag använder virtual dj medan du spelar musik. Theres ett alternativ att vända upp och ned i basen. Eller ens i ditt fall. Jag tror att detta skulle fungera för dig. ledsen jag dont ingen något gratisprogram som du kan använda. hämta rättegång och prova den.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.