![]() |
|
|
|||
|
|||
|
sett i levande hallar ...
Jag har en Logitech x530, inte vry bra högtalare men basen isnt Synd. ive hade en rättvis få klagomål om buller. är det ändå av shuttin utanför basen tillsammans .. alla enskilda talare är kopplade via underleverantörer soo kan inte bara dissconnect. tryed att använda den programvara som följde med ... men vrida ner basen på det gjorde ingenting Messing med eqs i Media Player och iTunes minskat men fortfarande basen är tung. dont spose Theres programvara som kan ändra inställningarna??? eller finns det ett riktigt enkelt förslag att ive missat? (och nej det är inte en av / på-knappen på baksidan av sub ....) Skål |
|
|
|||
|
|||
|
btw ljudkort Trust 5.1 Surround Soundcard SC-5100
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag skränande komma på någonting förutom att uppgradera dina högtalare till något med en baskontroll ratten
|
|
|
|||
|
|||
|
ledsen att jag gjorde nämna det heller .. den har en knopp som vänder upp och ned
men som fortfarande doesnt stop alla bass haha owell dont fråga tack för din hjälp |
|
|
|||
|
|||
|
Jag använder virtual dj medan du spelar musik. Theres ett alternativ att vända upp och ned i basen. Eller ens i ditt fall. Jag tror att detta skulle fungera för dig. ledsen jag dont ingen något gratisprogram som du kan använda. hämta rättegång och prova den.
|