![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok ik nam een kijkje bij twee verschillende geluidskaarten die passen bij mijn budget .. Ik heb een home studio .. en ik moet uw mening over die zou beter overzicht van de volgende twee kaarten Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer 24bit Sound Card 7.1 PCI OF M-Audio Revolution 7.1 Surround Sound PCI Card 24-bit/96kHz thnx voor je hulp |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb de M-Audio hele dag lang.
| |||
| |||
| voor de audiofiele .. Kan ik 1 / 8 "inputs" in het .. cuz Ik zie geen ingangen op de kaart .. zoals een lijn in, mic in, luidspreker aansluiting, headphonne jack of anyof dat? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Pin opdrachten voor Realtek AC'97 audio via (r) audio controller?!?! | Jorge Luis | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 0 | 11 jun 2009 12:52 |
| Audio Recording Software Transfer Vinyl naar Digitaal? | mctw | Multimedia & Codecs | 3 | 16 apr 2009 08:46 |
| Audio / Modem Device on High Definition Audio Bus? | Mully D | Algemeen Hardware Chat | 10 | De 5 juli 2008 14:19 |
| Standaard Onboard Audio of Creative Labs Audigy SE? | Compasky | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 3 | 16 Jan 2008 21:56 |
| HD Audio | Mikel | Multimedia & Codecs | 3 | 13 Jan 2008 15:00 |
| Thread Tools | |
| |