![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok jeg tok en titt på to forskjellige lydkort som passer budsjettet mitt .. Jeg har en hjemmelaget studio .. og jeg trenger din mening om noe som vil gi bedre total fra følgende to kort Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer 24bit Lydkort 7.1 PCI ELLER M-Audio Revolution 7.1 Surround Sound PCI Card 24-bit/96kHz thnx for hjelpen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil ha M-Audio hele dagen lang.
| |||
| |||
| for audiophile .. Kan jeg koble 1 / 8 "innspill i den .. cuz jeg kan ikke se noen innspill på kortet .. for eksempel en linje inn, mikrofon inn, speaker jack, headphonne jack eller anyof det? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Pin oppdrag for Realtek ac'97 lyd via (r) audio controller?? | Jorge Luis | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 11 juni 2009 12:52 |
| Audio Recording Software overføre Vinyl Slik Digital? | mctw | Multimedia & Kodeker | 3 | 16 april 2009 08:46 |
| Audio / Modem Device på High Definition Audio-Buss? | Mully D | General Hardware Chat | 10 | 5 juli 2008 14:19 |
| Standard Om bord Audio eller Creative Labs Audigy SE? | Compasky | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 16 januar 2008 21:56 |
| HD Audio | MikeL | Multimedia & Kodeker | 3 | 13 januar 2008 15:00 |
| Thread Tools | |
| |