![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok jag tog en titt på två olika ljudkort som passar min budget .. jag har en hemma studio .. och jag behöver bara er åsikt som skulle producera bättre från följande två kort Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer 24bit Ljudkort 7.1 PCI ELLER M-Audio Revolution 7.1 Surround Sound PCI Card 24-bit/96kHz thnx för hjälpen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vill ha M-Audio hela dagen.
| |||
| |||
| för Audiofil .. Kan jag ansluta 1 / 8 "ingångar i det .. cuz Jag kan inte se några ingångar på kortet .. som en rad i, mic in, speaker jack, headphonne uttaget eller anyof det? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Pin uppdrag för Realtek ac'97 ljudet via (r) audio controller?? | Jorge Luis | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 0 | 11 juni 2009 12:52 |
| Audio Recording Software Överföra Vinyl vill Digital? | mctw | Multimedia & Codecs | 3 | 16 april 2009 08:46 |
| Audio / modemenhet på High Definition Audio Bus? | Mully D | General Hardware Chat | 10 | 5 juli 2008 14:19 |
| Standard Onboard Audio eller Creative Labs Audigy SE? | Compasky | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 3 | 16 januari 2008 21:56 |
| HD Audio | Mikel | Multimedia & Codecs | 3 | 13 januari 2008 15:00 |
| Thread Tools | |
| |