mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Kan min lydkort håndtere 5.1 surround?

Reply

Thread Tools
Old 27 juli 2007, 14:51
Medlem Gruppen

Default Kan min lydkort håndtere 5.1 surround?

Hey gutter,

Jeg ønsker at opgradere til surround sound-højttalere. Jeg har en M-Audio Firewire Solo eksterne lydkort, som jeg købte, da jeg gøre en masse Registreringstidspunkt guitar, sang osv., og jeg bruger det den anden vej til lyd for. Jeg var bare undrende, kan den håndtere 5.1 surround sound? Jeg har kigger på specs på nettet, men ingen nævner dette.

Også, hvordan er de Phillips MMS460 5.1 højttalere til et budget sæt? Tak.
Old 27 juli 2007, 16:45
Administrator Gruppen

Ser man på M-Audio site jeg tvivler stærkt på lydkortet understøtter 5.1.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 2. august 2007, 01:37
Medlem Gruppen

Nå, de vurderinger sige, at det ikke understøtter 5.1 surround sound. Jeg er ked af at foreslå dig, men du bliver nødt til at gå til et nyt lydkort. Kig efter en intern én og i disse dage selv de billigste af de kort understøtter 5.1 lyd. Så du kan roligt gå til en.
Tak.
Old 9. august 2007, 06:22
Medlem Gruppen

Ok gutter tak for hjælpen. Jeg har endnu et spørgsmål om:

Vil mine computere bygget i Soundmax Integreret Digital Audio nok håndtere 5.1? M-Audio Firewire Solo er bare en ekstern optagelse interface til guitarer og mikrofoner, som jeg bruge til at optage demoer, jeg bare køre lyden ud gennem den også.

Hvis jeg skulle bare bruge M-Audio boksen til optagelse i computeren og ikke afspilning, og derefter bruge den indbyggede i Soundmax ting for lydafspilning, ville jeg så være i stand til at bruge surround sound? Hvis ja, i hvilket omfang ville det være i stand til at håndtere surround sound? 5.1? eller højere?

Tak!
Old 9. august 2007, 06:32
Administrator Gruppen

Afhænger hvis dit bundkort lydkort er 5.1.

Hvis det ikke er ... en 5.1 dedikeret lydkort ville være billig som vil være langt bedre kvalitet end den indbyggede lydkort alligevel.
Old 9. august 2007, 06:40
Medlem Gruppen

Thanks Dave, hvordan går jeg om at finde ud af, om mit bundkort lydkort er 5,1? Jeg er ikke meget godt med den slags ting. Jeg forsøgte at se i Enhedshåndtering, men kunne ikke se meget, eller ikke vidste, hvor de skal se ud. Sorry for min uvidenhed!
Old 9. august 2007, 06:42
Administrator Gruppen

Kender du fabrikat og model af enten pc eller bundkort.
Old 9. august 2007, 06:49
Medlem Gruppen

Det er en Fujitsu-Siemens Scaleo P, og i henhold til Belarc, er det en Fujitsu Siemens P5SD1-FM2 Rev 1.xx bundkortet (jeg tror det er rigtigt?)
Old 9. august 2007, 07:19
Administrator Gruppen

Ifølge deres hjemmeside er det, men anyway, bare prøve det.

Hvis det ikke virker du har mistet noget.
Old 9. august 2007, 09:39
Medlem Gruppen

Tak for den hjælp, virkelig værdsætte det:)
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Kan denne computer håndtere Xmen Origins: Wolverine? jasah PC & Console Gaming 9 30 juni 2009 13:58
Ville mit P4 520 håndtere en overclock?? NathanNP CPU, bundkort og RAM 1 12 juni 2009 02:11
Er mit lydkort støtte 5.1 surround? Egon09 Lyd, højtalere og MP3-afspillere 4 22. maj 2009 10:22
Hvordan håndteres nybyggede pc? sunnyatscot General Hardware Chat 5 22 januar 2009 12:28
Vil min PSU håndtere nye rig robina80 Cases & Strømforsyninger 2 1st Dec 2008 14:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.