vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Voiko Äänikortit kahva 5.1 surround?

Reply

Thread Tools
Old 27 heinäkuu 2007, 14:51
Jäsen

Hei kaverit,

En halua päivittää surroundääntä kaiuttimet. Minulla on M-Audio Firewire Solo ulkoinen äänikortti, jonka ostin koska en paljon Kirjausajankohta kitara, laulu jne., ja käyttää sitä muiden hyviin liikaa. Olin juuri mietin, se voi käsitellä 5.1 surround-ääni? Olen ollut katsot tiedot verkossa, mutta ei maininnut tätä asiaa.

Myös, kuinka Phillipsin MMS460 5,1 puhujia talousarvio asettaa? Kiitos.
Old 27 heinäkuu 2007, 16:45
Administrator Group

Tarkasteltaessa M-Audio-sivuston epäilen suuresti äänikortti tukee 5.1.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 2 elokuu 2007, 01:37
Jäsen

No, arvion perusteella sanoa, että se ei tue 5.1 surround-ääni. Olen pahoillani, ehdotan teille tämän, mutta sinun täytyy mennä uusi äänikortti. Etsi sisäinen ja näinä päivinä jopa halvin ja kortit tukea 5.1 ääntä. Niin voit huoletta mennä yksi.
Kiitos.
Old 9 elokuu 2007, 06:22
Jäsen

Ok kaverit kiitos avulla. Minulla on toinen kysymys kuitenkin:

Olisiko minun tietokoneet rakennettiin SoundMAX Integrated Digital Audio vehje käsitellä 5.1? M-Audio Firewire Solo on vain ulkoinen tallennus välistyksen kitaroita ja mikrofonit, jota käyttää äänitykseen demot, haluan vain ajaa äänen avulla sitä.

Jos minun pitäisi vain käyttää M-Audio laatikko kirjaamista osaksi tietokoneella eikä toistoa, ja käyttää sitten sisäänrakennettu SoundMAX asia äänen toisto, minä sitten voi käyttää surround-ääni? Jos näin on, missä määrin se olisi voitava käsitellä surround-ääni? 5.1? tai uudempi?

Kiitos!
Old 9 elokuu 2007, 06:32
Administrator Group

Depends jos emolevyn äänikortin on 5.1.

Jos se ei ole ... 5.1 omistettu äänikortti olisi halpaa kuin on paljon parempaa laatua kuin juna-äänikortti joka tapauksessa.
Old 9 elokuu 2007, 06:40
Jäsen

Kiitos Dave, miten voin mennä noin selvittää, jos emolevyn äänikortti on 5.1? En ole kovin hyvä tällaista tavaraa. Yritin HAKU Laitehallinnassa mutta ei voinut nähdä paljon, tai ei tiedä mistä etsiä. Sorry for my tietämättömyys!
Old 9 elokuu 2007, 06:42
Administrator Group

Tiedätkö, merkki ja malli joko tietokoneen tai emolevyn.
Old 9 elokuu 2007, 06:49
Jäsen

Se on Fujitsu-Siemens Scaleo P, ja mukaan Belarc, it's a FUJITSU SIEMENS P5SD1-FM2 Rev 1.xx emolevyn (mielestäni aivan oikein?)
Old 9 elokuu 2007, 07:19
Administrator Group

Mukaan heidän sivustoaan se on, mutta joka tapauksessa vain yrittää.

Jos se ei toimi, olet menettänyt mitään.
Old 9 elokuu 2007, 09:39
Jäsen

Kiitos avusta, todella arvostan sitä:)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.