![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, En halua päivittää surroundääntä kaiuttimet. Minulla on M-Audio Firewire Solo ulkoinen äänikortti, jonka ostin koska en paljon Kirjausajankohta kitara, laulu jne., ja käyttää sitä muiden hyviin liikaa. Olin juuri mietin, se voi käsitellä 5.1 surround-ääni? Olen ollut katsot tiedot verkossa, mutta ei maininnut tätä asiaa. Myös, kuinka Phillipsin MMS460 5,1 puhujia talousarvio asettaa? Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tarkasteltaessa M-Audio-sivuston epäilen suuresti äänikortti tukee 5.1.
| |||
| |||
| No, arvion perusteella sanoa, että se ei tue 5.1 surround-ääni. Olen pahoillani, ehdotan teille tämän, mutta sinun täytyy mennä uusi äänikortti. Etsi sisäinen ja näinä päivinä jopa halvin ja kortit tukea 5.1 ääntä. Niin voit huoletta mennä yksi. Kiitos. |
|
| |||
| |||
| Ok kaverit kiitos avulla. Minulla on toinen kysymys kuitenkin: Olisiko minun tietokoneet rakennettiin SoundMAX Integrated Digital Audio vehje käsitellä 5.1? M-Audio Firewire Solo on vain ulkoinen tallennus välistyksen kitaroita ja mikrofonit, jota käyttää äänitykseen demot, haluan vain ajaa äänen avulla sitä. Jos minun pitäisi vain käyttää M-Audio laatikko kirjaamista osaksi tietokoneella eikä toistoa, ja käyttää sitten sisäänrakennettu SoundMAX asia äänen toisto, minä sitten voi käyttää surround-ääni? Jos näin on, missä määrin se olisi voitava käsitellä surround-ääni? 5.1? tai uudempi? Kiitos! |
|
| |||
| |||
| Depends jos emolevyn äänikortin on 5.1. Jos se ei ole ... 5.1 omistettu äänikortti olisi halpaa kuin on paljon parempaa laatua kuin juna-äänikortti joka tapauksessa. |
|
| |||
| |||
| Kiitos Dave, miten voin mennä noin selvittää, jos emolevyn äänikortti on 5.1? En ole kovin hyvä tällaista tavaraa. Yritin HAKU Laitehallinnassa mutta ei voinut nähdä paljon, tai ei tiedä mistä etsiä. Sorry for my tietämättömyys! |
|
| |||
| |||
| Tiedätkö, merkki ja malli joko tietokoneen tai emolevyn. |
|
| |||
| |||
| Se on Fujitsu-Siemens Scaleo P, ja mukaan Belarc, it's a FUJITSU SIEMENS P5SD1-FM2 Rev 1.xx emolevyn (mielestäni aivan oikein?) |
|
| |||
| |||
| Mukaan heidän sivustoaan se on, mutta joka tapauksessa vain yrittää. Jos se ei toimi, olet menettänyt mitään. |
|
| |||
| |||
| Kiitos avusta, todella arvostan sitä:) |