mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Geluid, Speakers & MP3 Spelers

Register

Kan mijn geluidskaart handvat 5.1 surround?

Reply

Thread Tools
Old 27 juli 2007, 14:51
Lid Fractie

Default Kan mijn geluidskaart handvat 5.1 surround?

Hey guys,

Ik wil upgraden naar surround sound speakers. Ik heb een M-Audio Firewire Solo externe geluidskaart, die ik gekocht omdat ik heel wat van registratie gitaar, zang etc, en ik gebruik het de andere kant voor geluid ook. Ik vroeg me af, kan zij omgaan met 5.1 surround geluid? Ik ben op zoek naar specs online maar geen sprake is.

Ook, hoe gaat het Phillips MMS460 5.1-luidsprekers voor een begroting vastgesteld? Bedankt.
Old 27 juli 2007, 16:45
Administrator Group

Kijkend naar de M-Audio site die ik zeer veel twijfel de geluidskaart ondersteunt 5.1.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 2 aug 2007, 01:37
Lid Fractie

Welnu, de reviews zeggen dat het geen ondersteuning biedt voor 5.1 surround geluid. Het spijt mij u te suggereren, maar je zal moeten gaan voor een nieuwe geluidskaart. Kijk voor een interne en een dezer dagen zelfs de goedkoopste van de kaarten ondersteunen 5.1 geluid. Zodat u veilig kunt gaan voor een.
Bedankt.
Old 9 aug. 2007, 06:22
Lid Fractie

Ok jongens bedankt voor de hulp. Ik heb een andere vraag maar:

Zou mijn computers gebouwd in SoundMAX Integrated Digital Audio thingy handvat 5.1? De M-Audio Firewire Solo is net een externe opname interface voor gitaren en microfoons, die ik gebruik voor het opnemen van demo's, ik gewoon het geluid via het ook.

Als ik gewoon gebruik maken van de M-Audio box voor opname in de computer en niet afspelen, en gebruik vervolgens de "built-in SoundMAX ding voor het afspelen van audio, zou ik dan in staat gebruik te maken van surround geluid? Zo ja, in hoeverre zou het kunnen omgaan met surround-geluid? 5.1? of hoger?

Bedankt!
Old 9 aug. 2007, 06:32
Administrator Group

Afhankelijk of je moederbord geluidskaart 5.1.

Als het niet ... een 5.1 geluidskaart gewijd zou worden als goedkoop en worden veel betere kwaliteit dan de on-board geluidskaart toch.
Old 9 aug. 2007, 06:40
Lid Fractie

Thanks Dave, hoe doe ik erachter te komen of mijn moederbord geluidskaart 5.1? Ik ben niet erg goed met dit soort spul. Ik heb geprobeerd in Apparaatbeheer op zoek maar kon niet veel, of niet weet waar te kijken. Sorry voor mijn onwetendheid!
Old 9 aug. 2007, 06:42
Administrator Group

Kent u het merk en model van de computer of moederbord.
Old 9 aug. 2007, 06:49
Lid Fractie

Het is een Fujitsu-Siemens SCALEO P, en volgens Belarc, het is een FUJITSU SIEMENS P5SD1-FM2 Rev 1.xx moederbord (ik denk dat klopt?)
Old 9 aug. 2007, 07:19
Administrator Group

Volgens hun website is het, maar toch gewoon proberen.

Als het niet werkt heb je niets.
Old 9 aug. 2007, 09:39
Lid Fractie

Bedankt voor de hulp, echt waarderen:)
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Kan deze computer omgaan Xmen Origins: Wolverine? jasah PC & Gaming Console 9 30 jun 2009 13:58
Zou mijn P4 520 handvat een overklokken? NathanNP CPUs, Moederborden & RAM 1 12 jun 2009 02:11
Heeft mijn geluidskaart ondersteuning van 5.1 surround? Egon09 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 4 22 mei 2009 10:22
Hoe om te gaan met nieuw gebouwde pc? sunnyatscot Algemeen Hardware Chat 5 22 Jan 2009 12:28
Zal mijn PSU handvat nieuwe tuig robina80 Cases & Power Supplies 2 1 Dec 2008 14:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.