![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey guys, Ik wil upgraden naar surround sound speakers. Ik heb een M-Audio Firewire Solo externe geluidskaart, die ik gekocht omdat ik heel wat van registratie gitaar, zang etc, en ik gebruik het de andere kant voor geluid ook. Ik vroeg me af, kan zij omgaan met 5.1 surround geluid? Ik ben op zoek naar specs online maar geen sprake is. Ook, hoe gaat het Phillips MMS460 5.1-luidsprekers voor een begroting vastgesteld? Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kijkend naar de M-Audio site die ik zeer veel twijfel de geluidskaart ondersteunt 5.1.
| |||
| |||
| Welnu, de reviews zeggen dat het geen ondersteuning biedt voor 5.1 surround geluid. Het spijt mij u te suggereren, maar je zal moeten gaan voor een nieuwe geluidskaart. Kijk voor een interne en een dezer dagen zelfs de goedkoopste van de kaarten ondersteunen 5.1 geluid. Zodat u veilig kunt gaan voor een. Bedankt. |
|
| |||
| |||
| Ok jongens bedankt voor de hulp. Ik heb een andere vraag maar: Zou mijn computers gebouwd in SoundMAX Integrated Digital Audio thingy handvat 5.1? De M-Audio Firewire Solo is net een externe opname interface voor gitaren en microfoons, die ik gebruik voor het opnemen van demo's, ik gewoon het geluid via het ook. Als ik gewoon gebruik maken van de M-Audio box voor opname in de computer en niet afspelen, en gebruik vervolgens de "built-in SoundMAX ding voor het afspelen van audio, zou ik dan in staat gebruik te maken van surround geluid? Zo ja, in hoeverre zou het kunnen omgaan met surround-geluid? 5.1? of hoger? Bedankt! |
|
| |||
| |||
| Afhankelijk of je moederbord geluidskaart 5.1. Als het niet ... een 5.1 geluidskaart gewijd zou worden als goedkoop en worden veel betere kwaliteit dan de on-board geluidskaart toch. |
|
| |||
| |||
| Thanks Dave, hoe doe ik erachter te komen of mijn moederbord geluidskaart 5.1? Ik ben niet erg goed met dit soort spul. Ik heb geprobeerd in Apparaatbeheer op zoek maar kon niet veel, of niet weet waar te kijken. Sorry voor mijn onwetendheid! |
|
| |||
| |||
| Kent u het merk en model van de computer of moederbord. |
|
| |||
| |||
| Het is een Fujitsu-Siemens SCALEO P, en volgens Belarc, het is een FUJITSU SIEMENS P5SD1-FM2 Rev 1.xx moederbord (ik denk dat klopt?) |
|
| |||
| |||
| Volgens hun website is het, maar toch gewoon proberen. Als het niet werkt heb je niets. |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor de hulp, echt waarderen:) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kan deze computer omgaan Xmen Origins: Wolverine? | jasah | PC & Gaming Console | 9 | 30 jun 2009 13:58 |
| Zou mijn P4 520 handvat een overklokken? | NathanNP | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 12 jun 2009 02:11 |
| Heeft mijn geluidskaart ondersteuning van 5.1 surround? | Egon09 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 4 | 22 mei 2009 10:22 |
| Hoe om te gaan met nieuw gebouwde pc? | sunnyatscot | Algemeen Hardware Chat | 5 | 22 Jan 2009 12:28 |
| Zal mijn PSU handvat nieuwe tuig | robina80 | Cases & Power Supplies | 2 | 1 Dec 2008 14:23 |
| Thread Tools | |
| |