mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Kan min soundcard håndterer 5.1 surround?

Reply

Thread Tools
Old 27 juli 2007, 14:51
Medlem Group

Default Kan min soundcard håndterer 5.1 surround?

Hei folkens,

Jeg ønsker å oppgradere til surround høyttalerne. Jeg har et M-Audio Firewire Reiser eksternt lydkort, som jeg kjøpte fordi jeg gjøre mye innspilling gitar, vokal osv., og jeg bruker det den andre veien for lyd også. Jeg bare lurer, kan den håndtere 5.1 surroundlyd? Jeg har vært å se på spesifikasjoner online men ingen nevner dette.

Også, hvordan er Phillipsgruppen MMS460 5.1 høyttalere for et budsjett sett? Takk.
Old 27 juli 2007, 16:45
Administrator Group

Ser på M-Audio nettsted jeg veldig mye tvil lydkortet støtter 5.1.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 2 august 2007, 01:37
Medlem Group

Vel, vurderinger si at den ikke støtter 5.1 surroundlyd. Jeg beklager å foreslå dette, men du må gå for et nytt lydkort. Se etter en intern en og i disse dager selv de billigste av kortene støtter 5.1 lyd. Så du kan trygt gå for én.
Takk.
Old 9 august 2007, 06:22
Medlem Group

Ok folkens takk for hjelpen. Jeg har et annet spørsmål om:

Vil mine maskiner bygd i Soundmax Integrert Digital Audio thingy håndtere 5.1? M-Audio Firewire Reiser er bare en ekstern innspillingen grensesnitt for gitarer og mikrofoner, som jeg bruker for å spille inn demoer, jeg bare kjører lyden ut gjennom det.

Hvis jeg skulle bare bruke M-Audio-boksen for opptak til datamaskinen og ikke avspilling, og deretter bruke den innebygde Soundmax ting for lydavspilling, ville jeg da kunne bruke surroundlyd? Hvis ja, i hvilken grad vil det kunne håndtere surroundlyd? 5.1? eller høyere?

Takk!
Old 9 august 2007, 06:32
Administrator Group

Avhenger om hovedkortet lydkortet 5.1.

Hvis det ikke ... en 5.1 dedikert lydkort ville være billig som og vil bli mye bedre kvalitet enn det interne lydkortet allikevel.
Old 9 august 2007, 06:40
Medlem Group

Takk Dave, hvordan går jeg om å finne ut om mitt hovedkort soundcard er 5.1? Jeg er ikke veldig bra med denne slags ting. Jeg prøvde ser i Enhetsbehandling, men kunne ikke se mye, eller ikke vet hvor du skal lete. Sorry for min uvitenhet!
Old 9 august 2007, 06:42
Administrator Group

Kjenner du merke og modell på enten PC eller hovedkort.
Old 9 august 2007, 06:49
Medlem Group

Det er en Fujitsu-Siemens Scaleo P, og ifølge Belarc, det er en Fujitsu Siemens P5SD1-FM2 Rev 1.xx hovedkort (jeg tror det rett?)
Old 9 august 2007, 07:19
Administrator Group

Ifølge deres nettside er det, men likevel, så prøv det.

Hvis det ikke fungerer du har mistet noe.
Old 9 august 2007, 09:39
Medlem Group

Takk for hjelpen, setter pris på det:)
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Kan denne datamaskinen håndtere Xmen Origins: Wolverine? jasah PC & Console Gaming 9 30 juni 2009 13:58
Vil min P4 520 håndtere en overclock? NathanNP CPUer, Hovedkort & RAM 1 12 juni 2009 02:11
Har soundcard støtter 5.1 surround? Egon09 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 4 22 mai 2009 10:22
Hvordan håndtere nybygd PC? sunnyatscot General Hardware Chat 5 22 januar 2009 12:28
Vil PSU håndtere ny rigg robina80 Bærevesker & Strømforsyning 2 1 desember 2008 14:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.