![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, Jeg ønsker å oppgradere til surround høyttalerne. Jeg har et M-Audio Firewire Reiser eksternt lydkort, som jeg kjøpte fordi jeg gjøre mye innspilling gitar, vokal osv., og jeg bruker det den andre veien for lyd også. Jeg bare lurer, kan den håndtere 5.1 surroundlyd? Jeg har vært å se på spesifikasjoner online men ingen nevner dette. Også, hvordan er Phillipsgruppen MMS460 5.1 høyttalere for et budsjett sett? Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser på M-Audio nettsted jeg veldig mye tvil lydkortet støtter 5.1.
| |||
| |||
| Vel, vurderinger si at den ikke støtter 5.1 surroundlyd. Jeg beklager å foreslå dette, men du må gå for et nytt lydkort. Se etter en intern en og i disse dager selv de billigste av kortene støtter 5.1 lyd. Så du kan trygt gå for én. Takk. |
|
| |||
| |||
| Ok folkens takk for hjelpen. Jeg har et annet spørsmål om: Vil mine maskiner bygd i Soundmax Integrert Digital Audio thingy håndtere 5.1? M-Audio Firewire Reiser er bare en ekstern innspillingen grensesnitt for gitarer og mikrofoner, som jeg bruker for å spille inn demoer, jeg bare kjører lyden ut gjennom det. Hvis jeg skulle bare bruke M-Audio-boksen for opptak til datamaskinen og ikke avspilling, og deretter bruke den innebygde Soundmax ting for lydavspilling, ville jeg da kunne bruke surroundlyd? Hvis ja, i hvilken grad vil det kunne håndtere surroundlyd? 5.1? eller høyere? Takk! |
|
| |||
| |||
| Avhenger om hovedkortet lydkortet 5.1. Hvis det ikke ... en 5.1 dedikert lydkort ville være billig som og vil bli mye bedre kvalitet enn det interne lydkortet allikevel. |
|
| |||
| |||
| Takk Dave, hvordan går jeg om å finne ut om mitt hovedkort soundcard er 5.1? Jeg er ikke veldig bra med denne slags ting. Jeg prøvde ser i Enhetsbehandling, men kunne ikke se mye, eller ikke vet hvor du skal lete. Sorry for min uvitenhet! |
|
| |||
| |||
| Kjenner du merke og modell på enten PC eller hovedkort. |
|
| |||
| |||
| Det er en Fujitsu-Siemens Scaleo P, og ifølge Belarc, det er en Fujitsu Siemens P5SD1-FM2 Rev 1.xx hovedkort (jeg tror det rett?) |
|
| |||
| |||
| Ifølge deres nettside er det, men likevel, så prøv det. Hvis det ikke fungerer du har mistet noe. |
|
| |||
| |||
| Takk for hjelpen, setter pris på det:) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan denne datamaskinen håndtere Xmen Origins: Wolverine? | jasah | PC & Console Gaming | 9 | 30 juni 2009 13:58 |
| Vil min P4 520 håndtere en overclock? | NathanNP | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 12 juni 2009 02:11 |
| Har soundcard støtter 5.1 surround? | Egon09 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 4 | 22 mai 2009 10:22 |
| Hvordan håndtere nybygd PC? | sunnyatscot | General Hardware Chat | 5 | 22 januar 2009 12:28 |
| Vil PSU håndtere ny rigg | robina80 | Bærevesker & Strømforsyning | 2 | 1 desember 2008 14:23 |
| Thread Tools | |
| |