![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg har lige registreret i dette forum, og jeg er virkelig ked af at mit indlæg er at bede om hjælp og ikke at give en kort præsentation af mig ... Jeg håber, du forstår mig, fordi jeg virkelig har brug for dette problem fast ASAP:) Så Som du kan se titlen på dette emne fortæller alt ... Jeg forsøger at gøre mit lydenhed arbejde, men jeg er ikke i stand til at gøre det, da jeg ikke kender den rigtige driver til min PC ... Mit lydkort er smt gerne SigmaTel .... Hvis nogen kan hjælpe med svar venligst her, og jeg vil forsøge at hjælpe, Thank You for at hjælpe på forhånd: bede: |
|
| |||
| |||
| pre puntahan mo nlng Ung pinagbilan mo ng lydkort, bibigyan ka nonne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad de gør / model på din pc eller lydkort?
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Cisco Aironet 802.11a/b/g Wireless Adapter - Kan ikke finde Driver | cisco bruger | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 19 oktober 2009 06:52 |
| Forsøger at finde en Webcam Driver | FisicoUk | Digital Imaging & Printere | 3 | 13 august 2009 04:49 |
| I cant find lyddriveren | pete21 | Multimedia & Codecs | 17 | 19 oktober 2008 13:54 |
| Forsøger at finde HD føreren | robina80 | Drives & flytbare medier | 3 | 23. sep 2008 14:47 |
| Hjælpe med Ubuntu 8.04 - Sound Card Driver | solotekk | Linux & Alternative OS | 1 | 9 juni 2008 05:35 |
| Thread Tools | |
| |