![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, minä vain rekisteröity tällä foorumilla ja olen todella pahoillani, että minun post pyytää apua eikä antaa lyhyen esityksen minua ... Toivon, että ymmärrätte minua, koska olen todella tarvitsevat tämän ongelman kiinteän asap:) Joten Kuten näette otsikko tähän aiheeseen kertoo kaiken ... Olen yrittänyt tehdä oman äänen laite työstä, mutta en voi tehdä sitä, koska en tiedä oikeus kuljettajan minun PC ... Oma äänikortti on smt kuten SigmaTel .... Jos joku voi auttaa vastaa tästä ja yritän auttaa Kiitos, että autat etukäteen: rukoilla: |
|
| |||
| |||
| pre puntahan mo nlng Ung pinagbilan mo ng äänikortti, bibigyan ka nunna. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä merkki / malli tietokoneen tai äänikortti?
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Cisco Aironet 802.11a/b/g Wireless Adapter - löydä Driver | Cisco käyttäjä | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 19 lokakuu 2009 06:52 |
| Yritetään löytää Webcam Driver | FisicoUk | Digital Imaging & Tulostimet | 3 | 13th Aug 2009 04:49 |
| En voi löytää hyvän kuljettajan | pete21 | Multimedia & Codecs | 17 | 19. lokakuu 2008 13:54 |
| Yritetään löytää HD kuljettaja | robina80 | Drives & Removable Media | 3 | 23. Sep 2008 14:47 |
| Ohje Ubuntu 8.04 - Sound Card Driver | solotekk | Linux & Alternative OS | 1 | 9. Jun 2008 05:35 |
| Thread Tools | |
| |