![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen, jeg bare registrert i dette forumet, og jeg er virkelig lei meg at mitt innlegg er å be om hjelp og ikke gi en kort presentasjon av meg ... Jeg håper du forstår meg fordi jeg virkelig trenger dette problemet løst ASAP:) Så Som du ser tittelen på dette emnet forteller alt ... Jeg prøver å gjøre mitt lydenhet arbeid, men jeg er ikke i stand til å gjøre det siden jeg ikke kjenner til riktig driver for PC-en ... Min lydkortet smt liker SigmaTel .... Hvis noen kan hjelpe med å svare her og jeg vil prøve å hjelpe, Takk for hjelpen på forhånd: be: |
|
| |||
| |||
| pre puntahan mo nlng ung pinagbilan mo ng lydkort, bibigyan ka nonne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er Merke / modell av PCen eller lydkort?
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Cisco Aironet 802.11a/b/g Wireless Adapter - Finner Sjåfør | Cisco bruker | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 19 oktober 2009 06:52 |
| Prøver å finne en Webcam Driver | FisicoUk | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 13 august 2009 04:49 |
| Jeg skrånende finner lyddriveren | pete21 | Multimedia & Kodeker | 17 | 19 oktober 2008 13:54 |
| Prøver å finne HD-driveren | robina80 | Drivere og flyttbare medier | 3 | 23. sep 2008 14:47 |
| Hjelp med Ubuntu 8.04 - Sound Card Driver | solotekk | Linux og alternative OS | 1 | 9 juni 2008 05:35 |
| Thread Tools | |
| |