![]() |
|
| |||
| |||
| Hi everyone Olen uusi foorumilla ja tämä on minun 1. lähettämisestä. ![]() Olen noviisi kanssa pc: n ja on juuri ostanut uuden & haluaisi apua. Se ei ole terve ja saan tämän viestin. Ei voi alkaa Hardware Ongelma asennettaessa laitteisto Nvidia WDM Caoture (Universal) Tämä laite ei käynnisty (Koodi 10) Voisiko joku auttaa minua tämän ongelman kanssa, ja tämän selvittää äänen, kun se on kiinteä. Ole hyvä - kaikki vastaukset ne voitaisiin lähettää joten 2-vuotias voi tehdä sitä ![]() ![]() Thnak teitä auttaa Lynne |
|
| |||
| |||
| Quote:
OK, ensimmäinen vaihe on tarkistaa mahdolliset ajurit puuttuvat. Vasen napsauta Käynnistä. Etsi Oma tietokone ja oikeus klikkaa A-valikko tulee näkyviin. Vasen valitse Hallitse -Ikkunassa, joka avautuu, Vasen napsauta Device Manager Etsi kaikki merkinnät, joilla on iso keltainen huutomerkki niiden kautta. Voit ilmoittaa nämä takaisin täällä, jos näet. Muuten: Napsauta hiiren kakkospainikkeella mitä tahansa näistä ja valitse (eli vasemmalle click) Päivitä ohjain Nyt, mitä tehdä seuraavaksi riippuu onko "levyke" oli mukana tietokoneeseen. Jos se oli kiinni se cd / dvd-asemaan. Päivitä Driver vuoropuhelun valita automaattinen päivitys ja seurannan kautta vuoropuheluja. Jos jokin varoituksia allekirjoittamattomat ohjaimet näyttävät jättää huomiotta varoitukset. Yli sinulle.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Hei Mike Kiitos, aion kokeilla tätä tänään, ja kertoa sinulle, mitä tapahtuu. Lynne |
|
| |||
| |||
| Ei onnea - se vain ei update - jopa levyn - hokevat koodi 10 Kiitos Lynne |
|
| |||
| |||
| OK, voit ladata One / molemmat ohjelmia http://www.nvidia.com/object/wdm_drivers.html ja käyttää niitä ja katso jos se auttaa? Riippuen siitä, mitä laitteita olet, voit joutua http://www.nvidia.com/object/wdm_geforce_4.13.html sijaan, mutta huom. varoitus asentaa Forceware ensin. Tämä on saatavilla samassa paikassa. http://www.nvidia.com/Download/Scan.aspx?lang=en-us
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Hei Mike tehtävä, että vielä ei ole äänen Realtek ja silti koodi 10 nVidia WDM Kaikki lisää ideoita Kiitos Lynne |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen myös haveing samanlainen ongelma, vaikka se ei ole terve. kun yritän lukea muistikortti (M2) tietokone ei tunnista sitä ja tutkimusmatkailija jäätyy ja yrittää avata SD-asemaan. Kävin HAKU ongelma Laitehallinnassa ja totesi, että sama ongelma (Microsoft wpd tiedostojärjestelmällä tilavuus kuljettajan virhe 10) oli siellä. Olen ollut etsivät vastausta tähän probem mutta en ole löytänyt mitään onnea. Ole hyvä ja auta meitä! kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei voi auttaa, mutta huomaa, että koodi 10 ei ole erityisiä virhekoodi, se on enemmän kuin vain sanomalla "jotain vikaa laite". Epätodennäköistä, että yksi ratkaisu sopii kaikille.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|