![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Everyone Ik ben nieuw op het forum en dit is mijn 1e posting. ![]() Ik ben een beginner met PC's en hebben net een nieuwe gekocht en wil graag helpen. Het heeft geen geluid en krijg ik dit bericht. Kan niet starten Hardware Er was een probleem is het installeren van de hardware NVidia WDM Caoture (Universal) Dit apparaat kan niet beginnen (code 10) Kan iemand me helpen met dit probleem en wil dit soort uit het geluid wanneer het wordt vastgesteld. Please - eventuele antwoorden konden zij worden verzonden, zodat een 2 jaar oud kunnen doen ![]() ![]() Thnak u voor uw hulp Lynne |
|
| |||
| |||
| Citaat:
OK, de eerste stap is om te controleren of alle stuurprogramma's ontbreken. Klik met de linkermuisknop op Start. Find My Computer en klik met de rechtermuisknop op het Een menu zal verschijnen. Klik met de linkermuisknop beheren In het venster dat verschijnt, klikt u op Apparaatbeheer Verzending Kijk voor alle inzendingen met een grote gele uitroeptekens via hen. Je kunt deze terug hier als u ziet. Anders: Klik met de rechtermuisknop op een van deze en selecteert u (dwz de linker muisknop) op Stuurprogramma bijwerken Nu wat je doen, hangt af van de vraag of een "bestuurder schijf werd geleverd met de pc. Als het was, stok in de cd / dvd-station. Op de Update Driver dialoog, kies automatische update en volg via alle dialogen. Eventuele waarschuwingen over niet-ondertekende stuurprogramma's verschijnen aan de waarschuwingen. Meer dan aan jou.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Hi Mike Dank u, ik zal proberen dit vanavond en laat u weten wat er gebeurt. Lynne |
|
| |||
| |||
| Geen geluk - het gewoon niet update - zelfs met de schijf - houdt vanzelf code 10 Bedankt Lynne |
|
| |||
| |||
| OK, kan je downloaden van een of beide van de programma's op http://www.nvidia.com/object/wdm_drivers.html en ze uitvoeren en kijken of dit helpt? Afhankelijk van welke hardware je hebt, moet u mogelijk http://www.nvidia.com/object/wdm_geforce_4.13.html plaats, maar let op de waarschuwing te installeren Forceware eerste. Deze informatie is beschikbaar op dezelfde site. http://www.nvidia.com/Download/Scan.aspx?lang=en-us
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Hi Mike gedaan, nog steeds geen geluid met Realtek en nog steeds code 10 met nVidia WDM Nog meer ideeën Bedankt Lynne |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik ben ook haveing een soortgelijk probleem, hoewel het niet met geluid. als u probeert te lezen van een geheugenkaart (M2) de computer niet erkennen en ontdekkingsreiziger bevriest probeer te openen op de SD-station. Ik ging op zoek naar het probleem in Apparaatbeheer en gevonden dat hetzelfde probleem (Microsoft wpd filesystem volume bestuurder fout 10) was er. Ik ben op zoek naar een antwoord op deze probem maar ik heb geen geluk. help ons! bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan het niet helpen, maar merken dat code 10 is niet een specifieke foutmelding, het is meer als alleen maar zeggen dat "er iets mis is met een apparaat." Onwaarschijnlijk dat een oplossing die iedereen past.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het vinden van een Servers Garantie Code (actiefpost Wetboek) | aresnalfc | Algemeen Hardware Chat | 0 | 20 aug 2009 02:55 |
| Vreemde code !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 | bradleyjoes | Digital Imaging & Printers | 1 | 7 Dec 2008 12:50 |
| Hulp bij slechte code: ( | Breaker3D | Web Design, Hosting & SEO | 8 | De 8 april 2008 01:21 |
| WEP-code. | ComputerGuy | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 20 Jan 2008 16:59 |
| Myspace TM Code | book2cool | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 20 mrt 2007 06:15 |
| Thread Tools | |
| |