![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Everyone Jeg er ny på forumet og dette er min 1ste innlegg. ![]() Jeg er en nybegynner med PC og har nettopp kjøpt en ny og ønsker hjelp. Det har ikke lyd og jeg får denne meldingen. Kan ikke starte Hardware Det var et problem med installasjon av maskinvare Nvidia WDM Caoture (Universal) Denne enheten kan ikke starte (Kode 10) Kan noen hjelpe meg med dette problemet og vil dette ordne opp lyden når den er løst. Vær - noen svar, kan de bli sendt så en 2 år gammel kunne gjøre det ![]() ![]() Thnak deg for din hjelp Lynne |
|
| |||
| |||
| Sitat:
OK, det første trinnet er å kontrollere om noen drivere mangler. Venstre klikk på Start. Finn Min datamaskin, og høyreklikk på den En meny vises. Venstre klikk Behandle I vinduet som vises, Venstre klikk Enhetsbehandling Se etter eventuelle oppføringer med store gule utropstegn gjennom dem. Du kan rapportere disse tilbake her hvis du ser noen. Ellers: Høyreklikk en av disse og velg (dvs. venstre click) Oppdater driver Nå hva du gjør neste avhenger av om en driver disk "fulgte med PCen. Hvis det var pinne den inn i CD / DVD-stasjonen. På Oppdater driver dialog, velger automatisk oppdatering og følge gjennom alle dialoger. Hvis noen advarsler om usignerte drivere vises ignorere advarslene. Over til deg.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Hei Mike Takk, jeg vil prøve dette i kveld, og fortelle deg hva som skjer. Lynne |
|
| |||
| |||
| Nei - det bare ikke oppdatere - selv med disken - holder ordtak kode 10 Takk Lynne |
|
| |||
| |||
| OK, kan du laste ned en / begge programmene http://www.nvidia.com/object/wdm_drivers.html og kjøre dem og se om dette hjelper? Avhengig av hvilken maskinvare du har, kan det hende du må http://www.nvidia.com/object/wdm_geforce_4.13.html stedet, men legg merke til advarselen installere Forceware først. Dette er tilgjengelig på samme nettsted. http://www.nvidia.com/Download/Scan.aspx?lang=en-us
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Hei Mike gjort det, fortsatt ingen lyd med Realtek og fremdeles kode 10 med nVidia WDM Flere ideer Takk Lynne |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg er også haveing et lignende problem selv om det ikke med lyd. når jeg prøver å lese et minnekort (M2) datamaskinen ikke gjenkjenner den og oppdageren fryses på å prøve å åpne SD stasjonen. Jeg gikk på jakt etter problemet i Enhetsbehandling og oppdaget at det samme problemet (Microsoft wpd filsystem volum driver error 10) var der. Jeg har vært å lete etter et svar på dette probem men jeg har funnet nei. kan du hjelpe oss! takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan ikke hjelpe her, men merk at kode 10 er ikke en bestemt feilkode, er det mer som bare sier "noe er galt med en enhet". Usannsynlig at én løsning skal passe alle.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Finne Servere Garanti kode (aktivum Code) | aresnalfc | General Hardware Chat | 0 | 20 august 2009 02:55 |
| Stange koden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 | bradleyjoes | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 7 desember 2008 12:50 |
| Hjelp med dårlig kode: ( | Breaker3D | Web Design, hosting & SEO | 8 | 8 april 2008 01:21 |
| WEP kode. | ComputerGuy | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 20 januar 2008 16:59 |
| Myspace TM Code | book2cool | Web Design, hosting & SEO | 5 | 20 mars 2007 06:15 |
| Thread Tools | |
| |