![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle! hardwareenheder isnt picking up mit Realtek 5.1 lyd weird im benytter mit Audigy værdi PCI-kort, men de ombordværende er bedre end dette kort ... ummm yeh når jeg installere softwaren det bare ikke noget i sidste ende cos der ikke er nogen hardware der til brug! sikkert nogen har haft dette problem b4? hjælp mig please? thanx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du bliver sandsynligvis nødt til at gå ind i din BIOS og vælg "ombord forsvarlig"
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bruger du de chauffører, der fulgte på bundkortet disk?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad bundkortet (eller computeren fabrikat og model)?
Hvad er lydkort? Hvis operativsystem bruger du? Har den et versionsnummer eller installeret service pack? Hvor har du fået de drivere, der ikke kan genkende kortet? Har de et navn eller release plan? Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| min mor oard er en m3a AM2 +, lydkort er et Realtek, XP SP3, og yeh im benytter driverne fra den cd, der fulgte med mit mobo proble er vinduer isnt påvise ombord lyd overhovedet. computeren dosnt kende sin der ...! og yeh i bios jeg har valgt automatisk i de ombordværende sund menu thingo |
|
| |||
| |||
| Jeg har haft dette problem i fortiden. Hvad du skal gøre, er manuelt installere driveren ved hjælp af Enhedshåndtering i stedet for at bruge programmet installation. Følg min guide, og du skal have din lyd tilbage snart -Gå til Start> Kontrolpanel og klik-systemer. Gå til fanen Hardware, og klik på Enhedshåndtering. Kig efter den enhed, du vil opdatere driveren til, og dobbeltklik på den. Gå til fanen Driver og klik på Opdater driver. -A-skærmen vil poppe op ligesom i den automatiske installere. Vælg "installere for en liste eller en bestemt placering" denne gang, og klik på Næste. Fjern markeringen "search flytbare medier" og marker "omfatter denne placering i søgningen". Klik på knappen Gennemse, og gå til den mappe, hvor du har gemt din nye driver. (hvis det på cd bare søgning flytbare medier, og det vil finde det). -Klik på næste, og det vil forsøge at installere driveren. Når det er gjort skal du klikke på Næste og din nye driver er installeret. En genstart kan være påkrævet for enheden for at fungere korrekt. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Typiske Bill og hans drenge ... Alt fungerede fint med SP2, men så måtte de gå et skridt videre og hanen det hele op med SP3. Må ikke du bare elsker Microsoft?
| |||
| |||
| Jeg havde samme problem med min gamle mobo. Det pludselig mistet enhver anerkendelse for at have det AC'97 lyd på den. Så jeg var nødt til at gøre en håndbog installere |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min PC ikke afsløre om bord lydkort - Forkert chauffører? | apolutrosi | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 6 | 30. maj 2009 08:31 |
| Sony Brava Tv Øresund plejer Come Out of My Surround Sound System | andnlou | Off Topic Discussion | 4 | 29 marts 2009 02:03 |
| Min computer plejer boot, når mit lydkort i en PCI-E Lane? | justinbowen2003 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 2 | 27th Dec 2008 09:32 |
| A7N8X2.0 Mboard plejer afsløre SATA 2 750 GB HDD | navnut | Drives & flytbare medier | 8 | 20. jun 2008 14:44 |
| Tænde auto afsløre for hardware? | Jack06 | General Hardware Chat | 3 | 28 januar 2008 21:12 |
| Thread Tools | |
| |