![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikille! laitteita isnt poimien minun Realtek 5.1 ääni outo im käyttäen Audigy arvo pci kortti, mutta aluksella on parempi kuin tämä kortti ... ummm yeh, kun olen asentanut ohjelmiston se vain ei loppujen lopuksi cos ei laitteisto siellä käyttää! varmasti joku on ollut tämä ongelma b4? auttaa minua please? thanx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinulla on luultavasti mennä BIOS ja valitse "laivan äänen"
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Käytätkö ohjaimet tuli emolevyn levylle?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä on emolevyn (tai tietokoneen merkki ja malli)?
Mikä on äänikortti? Joiden käyttöjärjestelmä käytät? Onko se on versionumeron tai asennettuna Service Pack? Mistä sait kuljettajat, jotka eivät tunnista korttia? Onko heillä nimen tai release tasolla? My System: Tim
|
|
| |||
| |||
| äitini oard on m3a AM2 +, äänikortti on Realtek, XP SP3 ja yeh im avulla kuljettajat pois cd joka tuli minun mobo, että ongelmia on ikkunat isnt havaita laivalla kuulosta ollenkaan. tietokone dosnt tietää sen siellä ...! ja yeh vuonna bios i valittu auto on laivalla ääni valikosta thingo |
|
| |||
| |||
| Minulla on ollut tämä ongelma aiemmin. Mitä sinun täytyy tehdä manuaalisesti asentaa kuljettajan käyttämällä laitteen sijaan johtajan sovelluksen käytöstä asennuksen. seurata Opaskirjaani ja sinulla pitäisi olla oma ääni takaisin pian -Go Käynnistä> Ohjauspaneeli ja napsauta järjestelmiä. Siirry Laiteasetukset-välilehti ja valitse sitten Laitehallinta. Etsi laite haluat päivittää ohjaimen ja kaksoisnapsauta sitä. Siirry kuljettaja-välilehti ja valitse Päivitä ohjain. -A ruutu tupsahtaa kuten automaattisen asennuksen. Valitse "asennettava luettelosta tai määritetystä sijainnista" tällä kertaa ja valitse Seuraava. Poista "-haku irrotettavia" ja tarkista "kuuluvat tähän paikkaan haku". Napsauta Selaa-painiketta ja siirry hakemistoon, johon tallensit uusi kuljettaja. (jos sen CD vain haku irrotettavia ja se löytää sen). -Click vieressä ja se yrittää asentaa ajuri. Kun tehtävä valitsemalla Seuraava ja uusi ohjain on asentaa. A uudelleenkäynnistys saattaa olla tarpeen, että laite toimii oikein. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tyypillisiä Bill ja hänen pojat ... Kaikki toimii hyvin SP2, mutta sitten ne piti mennä askel pidemmälle ja hana se kaikkien kanssa SP3. Etkö vain rakkautta Microsoft?
| |||
| |||
| Minulla oli sama ongelma vanhan mobo. Se yhtäkkiä menettänyt kaikki tunnustamista, joilla on AC'97 audio sitä. Joten minun piti tehdä manuaalinen asentaa |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma tietokone ei tunnista junan äänikortti - Väärä ajurit? | apolutrosi | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 6 | 30. toukokuuta 2009 08:31 |
| Sony Brava Tv Sound tapana Come Out of My Surround Sound System | andnlou | Off Topic Discussion | 4 | 29th Mar 2009 02:03 |
| Oma tietokone tapana boot kun äänikortti on PCI-e lane? | justinbowen2003 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 2 | 27. Joulukuu 2008 09:32 |
| A7N8X2.0 Mboard tapana havaita SATA 2 750gb HDD | navnut | Drives & Removable Media | 8 | 20th Jun 2008 14:44 |
| Kytkeminen päälle auto tunnistaa laitteiston? | Jack06 | Rautatavaran Chat | 3 | 28th Jan 2008 21:12 |
| Thread Tools | |
| |