![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen! maskinvareenheter isnt plukke opp min Realtek 5.1 lyd weird im bruke mitt Audigy verdi PCI kort men ombord er bedre enn dette kortet ... ummm yeh når jeg installerer programvaren det bare betyr ingenting i slutten cos det er ingen maskinvare det å bruke! sikkert noen som har hatt dette problem B4? hjelp meg vær så snill? thanx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du vil sannsynligvis ha for å gå inn i BIOS og velg "onboard lyd"
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er du bruker driverne som fulgte med hovedkortet disken?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er hovedkortet (eller datamaskinens merke og modell)?
Hva er soundcard? Som operativsystem bruker du? Har den et versjonsnummer eller installert Service Pack? Hvor kommer de driverne som ikke gjenkjenner kortet? Har de har et navn eller frigjøre nivå? Min System: Tim
|
|
| |||
| |||
| min mor oard er m3a AM2 +, lydkortet er et Realtek, XP SP3, og yeh im bruke driverne fra CDen som fulgte med min mobo de problem er vinduer isnt oppdager onboard lyd i det hele tatt. datamaskinen dosnt vet hva det ...! og yeh i bios jeg valgt auto i onboard lyd menyen thingo |
|
| |||
| |||
| Jeg har hatt dette problemet i det siste. Hva du trenger å gjøre er å installere driveren manuelt ved hjelp av Enhetsbehandling i stedet for å bruke programmet installasjon. Følg min guide, og du bør ha lyden tilbake snart -Gå til Start> Kontrollpanel og klikk systemer. Gå til kategorien Maskinvare og klikk Enhetsbehandling. Se etter enheten du vil oppdatere driveren for og dobbeltklikk det. Gå til kategorien Driver, og klikk på Oppdater driver. -A skjermen vil dukke opp som i automatisk installere. Velg "installere på en liste eller en bestemt plassering" denne gangen og klikk på Neste. Fjern merket "søk flyttbare medier" og marker "inkludere denne plasseringen i søk". Klikk Bla gjennom og gå til katalogen der du lagret den nye driveren. (hvis den på en CD bare søk flyttbare medier, og det vil finne det). -Klikk neste, og det vil forsøke å installere driveren. Når gjøres Klikk Neste og den nye driveren er installert. En start kan være nødvendig for at enheten skal fungere riktig. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Typiske Bill og hans gutter ... Alt arbeidet bra med SP2, men så måtte de gå et steg videre og kuk det hele opp med SP3. Er du ikke elsker Microsoft?
| |||
| |||
| Jeg hadde samme problemet med min gamle mobo. Det plutselig mistet all erkjennelse av å ha AC'97 lyd på den. Så jeg måtte gjøre en manuell installere |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PCen ikke finner on-board lydkort - Feil drivere? | apolutrosi | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 6 | 30 mai 2009 08:31 |
| Sony Brava Tv Sound wont Come Out of My Surround Sound System | andnlou | Av Emne Diskusjon | 4 | 29 mars 2009 02:03 |
| Min datamaskin wont boot når lydkortet er i en PCI-E kjørefelt? | justinbowen2003 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 27 desember 2008 09:32 |
| A7N8X2.0 Mboard wont oppdage SATA 2 750gb HDD | navnut | Drivere og flyttbare medier | 8 | 20 juni 2008 14:44 |
| Slå på Auto Detect for maskinvare? | Jack06 | General Hardware Chat | 3 | 28 januar 2008 21:12 |
| Thread Tools | |
| |