![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en m7250n HP PC og jeg wan't at køre lyden fra min PlayStation 3 via min pc til min højttalere. Pc'en har komponent i. På den måde jeg har HDMI i overvåge og mens jeg kører min pc uden skærm, bare lyden fra PS3. VIDEO PS3 --------------- (HDMI )-----------> Monitor | | Audio |------------> PC >-----------------> Indlæg (Komponent) (3,5 mm Indlæg) Hvilken software kan jeg bruge? |
|
| |||
| |||
| du shouldn't behov for nogen software, bare igen, at input op i lydstyrkeregulering. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Pin tilordninger for Realtek ac'97 lyd for via (r) audio controller?!?! | Jorge Luis | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 0 | 11th May 2009 12:52 |
| Audio / Modem Device om High Definition Audio Bus? | Mully D | General Hardware Chat | 10 | 5 juli 2008 14:19 |
| Der er bedre for lydoptagelse - Creative / M-Audio | ghozt | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 2 | 30 januar 2008 14:54 |
| PlayStation PS3 Router Connection | samwells | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 28 april 2007 06:12 |
| Coverting playstation spil på cd | Mau | General Software Chat | 5 | 13 april 2007 02:18 |
| Thread Tools | |
| |