mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Slut Playstation 3 Audio til Hewlet Packard PC

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 15:52
Ny Medlem Gruppen

Default Slut Playstation 3 Audio til Hewlet Packard PC

Jeg har en m7250n HP PC og jeg wan't at køre lyden fra min PlayStation 3 via min pc til min højttalere. Pc'en har komponent i. På den måde jeg har HDMI i overvåge og mens jeg kører min pc uden skærm, bare lyden fra PS3.

VIDEO
PS3 --------------- (HDMI )-----------> Monitor
|
| Audio
|------------> PC >-----------------> Indlæg
(Komponent) (3,5 mm Indlæg)

Hvilken software kan jeg bruge?
Old 12 juni 2009, 09:10
Medlem Gruppen

Default Slut Playstation 3 Audio til Hewlet Packard PC

du shouldn't behov for nogen software, bare igen, at input op i lydstyrkeregulering.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Pin tilordninger for Realtek ac'97 lyd for via (r) audio controller?!?! Jorge Luis Lyd, højtalere og MP3-afspillere 0 11th May 2009 12:52
Audio / Modem Device om High Definition Audio Bus? Mully D General Hardware Chat 10 5 juli 2008 14:19
Der er bedre for lydoptagelse - Creative / M-Audio ghozt Lyd, højtalere og MP3-afspillere 2 30 januar 2008 14:54
PlayStation PS3 Router Connection samwells Networking, Modemer & VoIP 2 28 april 2007 06:12
Coverting playstation spil på cd Mau General Software Chat 5 13 april 2007 02:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.