mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Geluid, Speakers & MP3 Spelers

Register

Sluit Playstation 3 Audio aan Hewlet Packard PC

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 15:52
Nieuw Lid Fractie

Default Sluit Playstation 3 Audio aan Hewlet Packard PC

Ik heb een m7250n HP pc en ik wan't om het geluid van mijn PlayStation 3 via mijn pc naar mijn speakers. De pc is onderdeel inch die manier heb ik de HDMI in de monitor en terwijl ik mijn pc draaien, zonder elkaar, alleen het geluid van de PS3.

VIDEO
PS3 --------------- (HDMI )-----------> Monitor
|
| Audio
|------------> PC >-----------------> Sprekers
(Component) (3.5mm Sprekers)

Welke software kan ik gebruiken?
Old 12 jun 2009, 09:10
Lid Fractie

Default Sluit Playstation 3 Audio aan Hewlet Packard PC

u shouldnt noodzaak software, gewoon die ingang in de volumeregeling.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Pin opdrachten voor Realtek AC'97 audio via (r) audio controller?!?! Jorge Luis Geluid, Speakers & MP3 Spelers 0 11 jun 2009 12:52
Audio / Modem Device on High Definition Audio Bus? Mully D Algemeen Hardware Chat 10 De 5 juli 2008 14:19
Welke is beter voor audio-opname - Creative / M-Audio ghozt Geluid, Speakers & MP3 Spelers 2 30 Jan 2008 14:54
PlayStation PS3 Router Connection samwells Netwerken, modems & VoIP 2 28 apr 2007 06:12
Coverting playstation spellen op cd Mau Algemene programmatuurnoot Chat 5 13 apr 2007 02:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.