mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Koble Playstation 3 Audio til Hewlet Packard PC

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 15:52
New Member Group

Default Koble Playstation 3 Audio til Hewlet Packard PC

Jeg har en m7250n HP PC og jeg wan't å kjøre lyd fra min PlayStation 3 til PC-en inn i høyttalerne mine. PCen har komponent i. På den måten har jeg HDMI på skjermen og mens jeg kjører min PC uten skjerm, bare lyden fra PS3.

VIDEO
PS3 --------------- (HDMI )-----------> Monitor
|
| Audio
|------------> PC >-----------------> Høyttalere
(Komponent) (3,5 mm høyttalere)

Hvilken programvare kan jeg bruke?
Old 12 juni 2009, 09:10
Medlem Group

Default Koble Playstation 3 Audio til Hewlet Packard PC

du burde ikke trenger noen programvare, bare slå den inn i volumkontrollen.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Pin oppdrag for Realtek ac'97 lyd via (r) audio controller?? Jorge Luis Lyd, høyttalere og MP3-spillere 0 11 juni 2009 12:52
Audio / Modem Device på High Definition Audio-Buss? Mully D General Hardware Chat 10 5 juli 2008 14:19
Som er bedre for lydopptak - Creative / M-Audio ghozt Lyd, høyttalere og MP3-spillere 2 30 januar 2008 14:54
PlayStation PS3 Router Connection samwells Nettverk, modem og VoIP 2 28 april 2007 06:12
Coverting playstation spill til cd Mau General Software Chat 5 13 april 2007 02:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.