mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Ljud, Högtalare & MP3 Spelare

Register

Anslut Playstation 3 Audio till Hewlet Packard PC

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 15:52
New Member Group

Default Anslut Playstation 3 Audio till Hewlet Packard PC

Jag har en m7250n HP PC och jag wan't att köra ljud från min PlayStation 3 genom min dator till min högtalare. Datorn har del i. Det sätt som jag har HDMI i övervaka och medan jag kör min dator utan skärm, bara ljudet från PS3.

VIDEO
PS3 --------------- (HDMI )-----------> Monitor
|
| Audio
|------------> PC >-----------------> Högtalare
(Komponent) (3,5 mm-högtalare)

Vilka program kan jag använda?
Old 12 juni 2009, 09:10
Ledamot Gruppen

Default Anslut Playstation 3 Audio till Hewlet Packard PC

du borde inte behöva någon mjukvara, bara tur att input i volymkontroll.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Pin uppdrag för Realtek ac'97 ljudet via (r) audio controller?? Jorge Luis Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 0 11 juni 2009 12:52
Audio / modemenhet på High Definition Audio Bus? Mully D General Hardware Chat 10 5 juli 2008 14:19
Vilket är bättre för ljudupptagning - Creative / M-Audio ghozt Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 2 30 januari 2008 14:54
PlayStation PS3 Router Connection samwells Nätverk, Modem & VoIP 2 28 april 2007 06:12
Coverting playstation spel till CD Mau General Software Chat 5 13 april 2007 02:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.