mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Connect to 3,5 mm input til en højttalersæt?

Reply

Thread Tools
Old 9 marts 2008, 17:25
Medlem Gruppen

Default Connect to 3,5 mm input til en højttalersæt?

Hej alle,

Jeg har en 2.1 højttalersæt, at jeg løbende har tilsluttet min stue PC og en wifi serpentine i stuen, men jeg er nødt til manuelt at trække stikket ud og slutte den til den korrekte kilde i øjeblikket.

er der en cheapo metode til at forbinde de to kilder til taleren på samme tid? Kun én kilde vil nogensinde output lyd på et givent tidspunkt, så jeg var tænker på at få en cheapo y-splitter og nogle køns-Bender kabler (dvs. mænd-mand ), men en klogere person end mig siger, at det kan påvirke serpentine skyldes impedans ... Ps jeg har ikke forstået impedans på uni.

Ethvert forslag, stipendiat forumites?

Skål
Old 11 marts 2008, 02:04
Medlem Gruppen

Ummm .... nogen idéer?
Old 11 marts 2008, 03:45
Donor-Gruppen

kan du få dobbelt jack inputs, men de er vanskelige at komme af, ebay måske

Jeg bruger dem på min guitarforstærker

kvalitet er ikke så god, som der er ABIT interferens hvis begge kilder er på

Mit system: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Bundkort:
Winfast 6600
RAM Hukommelse:
3 GB
Grafikkort (r):
MSI 8600GT
Lydkort:
nogle billige dx9 5.1
Harddisk (e):
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Bundkort Dead? Lukker ned samtidsigt når både Power Inputs er tilsluttet. iampat CPU, bundkort og RAM 9 1 september 2009 18:15
£ 350 for højttaler, der er nedsat Olli1324 Lyd, højtalere og MP3-afspillere 3 27. maj 2008 16:07
Speaker problem chantal33 Lyd, højtalere og MP3-afspillere 4 8 februar 2008 11:13
Jeg har en højttaler problem marked Lyd, højtalere og MP3-afspillere 1 8. sep 2007 08:04
Creative Speaker - Høj kvalitet taler til gaming! quinda General Hardware Chat 1 21. okt 2006 13:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.