mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Geluid, Speakers & MP3 Spelers

Register

Sluit twee 3.5mm input aan een luidspreker set?

Reply

Thread Tools
Old 9 maart 2008, 17:25
Lid Fractie

Hi all,

Ik heb een 2.1 speaker set die ik huidige hebt aangesloten op mijn huiskamer PC en een wifi streamer in de woonkamer, maar ik moet handmatig trek de stekker uit en sluit deze aan op de juiste bron op dit moment.

is er een Cheapo methode te verbinden beide bronnen aan de luidspreker op hetzelfde moment? Slechts een bron zal ooit geluid op een gegeven moment, dus ik was thinkingof krijgen een Cheapo y-splitter en een gender-bender kabels (dwz man-man ), maar een wijzer persoon dan mij zegt dat het van invloed kan zijn op de streamer vanwege impedantie ... Ps ik heb niet begrepen impedantie in uni.

Eventuele suggesties, collega forumites?

Sante
Old 11 maart 2008, 02:04
Lid Fractie

Ummm .... Any ideas?
Old 11 mar 2008, 03:45
Donor Groep

kunt u de dubbele jack ingangen, maar ze zijn moeilijk te krijgen, misschien ebay

Ik gebruik ze op mijn gitaar versterker

kwaliteit is niet zo goed als er sprake is van inmenging abit als beide bronnen zijn op

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.