![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, Ik heb een 2.1 speaker set die ik huidige hebt aangesloten op mijn huiskamer PC en een wifi streamer in de woonkamer, maar ik moet handmatig trek de stekker uit en sluit deze aan op de juiste bron op dit moment. is er een Cheapo methode te verbinden beide bronnen aan de luidspreker op hetzelfde moment? Slechts een bron zal ooit geluid op een gegeven moment, dus ik was thinkingof krijgen een Cheapo y-splitter en een gender-bender kabels (dwz man-man ), maar een wijzer persoon dan mij zegt dat het van invloed kan zijn op de streamer vanwege impedantie ... Ps ik heb niet begrepen impedantie in uni. Eventuele suggesties, collega forumites? Sante |
|
| |||
| |||
| Ummm .... Any ideas? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kunt u de dubbele jack ingangen, maar ze zijn moeilijk te krijgen, misschien ebay Ik gebruik ze op mijn gitaar versterker kwaliteit is niet zo goed als er sprake is van inmenging abit als beide bronnen zijn op
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|