![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Jag har en 2.1 högtalare uppsättning som jag löpande har anslutit till mitt vardagsrum Pc och en wifi remsan i vardagsrummet, men jag måste manuellt dra stickkontakten ur och ansluta den till rätt källa just nu. Det finns en cheapo metod för att ansluta både källorna till högtalaren samtidigt? Endast en källa någonsin kommer produktionen ljud vid varje given tidpunkt, så jag var thinkingof få en cheapo y-splitter och vissa genusspecifika Bender kablar (t.ex. män-hane ), men en klokare människa än mig säger att det kan påverka remsan på grund av att impedansen ... Ps jag inte förstår impedansen i UNI. Några förslag, mina forumites? Skål |
|
| |||
| |||
| Eeeh .... några idéer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du kan få dubbla jack input, men de är svåra att komma med, ebay kanske Jag använder dem på min gitarr amp kvalitet inte är så bra som det är lite för störningar om båda källorna är på
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|