![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig bygget en ny comp og alt virker perfekt, bortset fra lyden. Når nogen lyd afspilles hver 10s theres en stuttering af musik. hvilken som helst hjælp værdsat, cheers max |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gør musen fryse så godt? eller video? Hvis ja samme problem som mig, og endnu ikke fundet en løsning kører vista?
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| for en meget kort periode yeah, im på xp |
|
| |||
| |||
| ttmm Jeg troede, det var ned til vista ive opdateret alle drivere, selv købt ny hardware og stadig er det fortsat
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Har du endda ændre højttalere? |
|
| |||
| |||
| Problem Løst! Problemet for nogle grund var jmicron RAID driver på mit ASUS P5K-E, så jeg slået den ved hjælp af Enhedshåndtering genstartet og nu min lyd er tilbage til normal. |
|
| |||
| |||
| kærlighed glæde resultaterne!
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |