![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb onlangs een nieuwe comp gebouwd en alles werkt perfect, behalve het geluid. Telkens wanneer een geluid wordt afgespeeld iedere 10s theres een stotteren van de muziek. Hulp gewaardeerd, cheers max |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is de muis vriezer ook? of video? zo ja hetzelfde probleem als mij en nog niet gevonden een fix Vista draait?
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| voor een zeer korte tijd yeah, im op xp |
|
| |||
| |||
| uumm Ik vond het naar vista ive bijgewerkt alle bestuurders, zelfs nieuwe hardware gekocht en nog steeds blijft
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Heb je zelfs de sprekers? |
|
| |||
| |||
| Probleem opgelost! Het probleem om een of andere reden was de inval jmicron bestuurder op mijn ASUS P5K-E, dus ik uitgeschakeld met behulp van het apparaat manager opnieuw opgestart en nu mijn audio is terug naar normaal. |
|
| |||
| |||
| love happy endings!
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |