![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig bygget en ny komp og alt fungerer perfekt, bortsett fra lyden. Når noen lyd spilles hver 10s Theres en hakkete av musikken. alle hjelpe verdsatt, jubelropet max |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gjør musen fryse så vel? eller video? Hvis det samme problemet som meg, og ennå ikke funnet en fiks kjører vista?
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| for en svært kort periode yeah, im på xp |
|
| |||
| |||
| hhmm Jeg trodde det var ned til vista Ive oppdatert alle drivere, selv kjøpt ny maskinvare og fortsatt er det fortsatt
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Visste du selv endre høyttalere? |
|
| |||
| |||
| Problem løst! Problemet annen grunn var jmicron raid driver på mitt ASUS P5K-E så jeg deaktivert den bruker Enhetsbehandling omstartet og nå min lyd er tilbake til det normale. |
|
| |||
| |||
| kjærlighet lykkelig slutt!
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |