![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har nyligen byggt ett nytt komp och allt fungerar perfekt, bortsett från ljudet. När ljud spelas varje 10s Theres ett HACKIG av musik. någon hjälp uppskattas, skål max |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gör musen fryser också? eller video? i så fall samma problem som mig och ännu inte hittat en lösning kör vista?
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| för en mycket kort tid yeah, im om xp |
|
| |||
| |||
| TTMM Jag trodde det var ner till vista ive uppdaterat alla drivrutiner, även köpte ny hårdvara och fortfarande är det fortfarande
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Har du ens byta högtalare? |
|
| |||
| |||
| Problemet löst! Problemet av någon anledning var JMicron raid drivrutin på min ASUS P5K-E så jag avaktiverat den med hjälp av Enhetshanteraren startas och nu mitt ljud är tillbaka till det normala. |
|
| |||
| |||
| älskar lyckliga slut!
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem med HP Laptop - 6730s - Konstant USB Connected / bortkopplad Sound | Briggy | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 22 november 2009 23:52 |
| Sony Vegas 7.0 och 9.0 mus hoppning med Ctrl-tangenten problem | Falcon | Multimedia & Codecs | 0 | 30 maj 2009 00:04 |
| Itunes Crossfade Jumping | mctw | Multimedia & Codecs | 3 | 18 maj 2009 08:32 |
| Sound hoppning | ghbnic | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 4 | 11 november 2008 15:34 |
| Konstant omstarter och fel .... | Axegrinder | Windows-operativsystem | 5 | 5 december 2007 07:22 |
| Thread Tools | |
| |