mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Knitrende lyd fra min bærbare højttalere

Reply

Thread Tools
Old 16. juni 2009, 01:52
Ny Medlem Gruppen

hej

for nogle uger nu finder jeg, at min laptop gør knækkende støj fra højttalerne, når jeg forsøger at afspille noget musik eller video. det er det mest irriterende som min laptop tjener som min primære kilde til musik og film og så videre. især når jeg ønsker at vise nogen noget på youtube den knitrende vises i fuld gang irriterende fanden ud af mig.

-forsøgte hovedtelefoner tankegang kan det være den bærbare højttalere. ingen nytte. lyden fra hovedtelefoner er knækkende også.

-forsøgt at geninstallere drivere og også downloade den nyeste AC'97. hasn't virkelig hjulpet.

-forsøgt at få de nyeste codecs, flash opdateringer og hvad ikke. ingen nytte.

-eneste, der synes at arbejde ... gentilkobling laptop. for nogle timer lyden er god, uden at springe over eller knitren. men så senere kommer tilbage især med enhver flash baserede videoer, som jeg ser gerne youtube.

Jeg arbejder ud for en Sony sr serie laptop stadig i garantiperioden, men Sony folk tage atleast 3 uger til at rette ting og i cant råd til at leve uden en bærbar så længe. HJÆLP!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.