Rätinä ääntä my laptop puhujat hei
joidenkin viikkojen Olen nyt huomannut, että minun laptop tekee rätinä ääniä puhujia, kun yritän toistaa musiikkia tai videokuvaa. se on ärsyttävää, koska minun kannettava tietokone toimii ensisijainen lähde, musiikki ja elokuvat, ja niin edelleen. varsinkin kun haluan näyttää joku jotain youtube ja aidon näkyy täydessä vauhdissa ärsyttävää helvettiä pois minua.
kokeiltuihin kuulokkeet ajattelu voi olla kannettavan tietokoneen kaiuttimista. mitään hyötyä. äänen kuulokkeissa on aidon liikaa.
kokeiltuihin uudelleenasentamistoiminnot kuljettajien ja myös ladata uusimman AC'97. hasn't todella auttoivat.
-Yritin saada uusin koodekki, flash päivitetään ja mitä ei. mitään hyötyä.
-Ainoa asia, joka näyttää toimivan ... Uudelleenkäynnistäminen kannettavan tietokoneen. joidenkin tuntia audio hyvä, ilman sivuuttamalla tai rätinä. mutta myöhemmin se tulee takaisin erityisesti kaikki flash perustuu videoita, i katsella kuten youtube.
i työpäivän pois Sony sr-sarjan kannettava tietokone vielä takuun mutta sony folks ottaa atleast 3viikkoa korjata asioita ja i cant varaa elää ilman kannettavaa niin kauan. HELP! |