vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Rätinä ääntä my laptop puhujat

Reply

Thread Tools
Old 16 kesäkuu 2009, 01:52
Uusi Jäsen

Default Rätinä ääntä my laptop puhujat

hei

joidenkin viikkojen Olen nyt huomannut, että minun laptop tekee rätinä ääniä puhujia, kun yritän toistaa musiikkia tai videokuvaa. se on ärsyttävää, koska minun kannettava tietokone toimii ensisijainen lähde, musiikki ja elokuvat, ja niin edelleen. varsinkin kun haluan näyttää joku jotain youtube ja aidon näkyy täydessä vauhdissa ärsyttävää helvettiä pois minua.

kokeiltuihin kuulokkeet ajattelu voi olla kannettavan tietokoneen kaiuttimista. mitään hyötyä. äänen kuulokkeissa on aidon liikaa.

kokeiltuihin uudelleenasentamistoiminnot kuljettajien ja myös ladata uusimman AC'97. hasn't todella auttoivat.

-Yritin saada uusin koodekki, flash päivitetään ja mitä ei. mitään hyötyä.

-Ainoa asia, joka näyttää toimivan ... Uudelleenkäynnistäminen kannettavan tietokoneen. joidenkin tuntia audio hyvä, ilman sivuuttamalla tai rätinä. mutta myöhemmin se tulee takaisin erityisesti kaikki flash perustuu videoita, i katsella kuten youtube.

i työpäivän pois Sony sr-sarjan kannettava tietokone vielä takuun mutta sony folks ottaa atleast 3viikkoa korjata asioita ja i cant varaa elää ilman kannettavaa niin kauan. HELP!
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Rätinä ääni tomthedrummer1992 Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 26 6. lokakuu 2008 20:57
Ääni vain tulee 2 kaiuttimet ja osa? Airescape Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 7 9. Maaliskuu 2008 17:20
Ei äänen puhujat Paul Lontoossa Multimedia & Codecs 1 21. lokakuu 2007 07:40
Sound rätinä liittyvä ongelma kovalevyn? Gtrance Multimedia & Codecs 5 19. Sep 2007 05:23
Tietokoneen kaiuttimet rätinä / särinä pat Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 3 19th Mar 2007 03:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.