Knetterend geluid uit mijn laptop speakers hoi
voor een aantal weken nu vind ik dat mijn laptop maakt knetterend geluid uit de luidsprekers wanneer ik probeer te spelen wat muziek of video. Het is de meest vervelend als mijn laptop als mijn primaire bron voor muziek en films kijken en zo verder. vooral toen ik willen laten zien iemand iets op youtube de knetterende toont in volle gang vervelend the hell out of me.
beproefde koptelefoon denken kan de laptop speakers. geen gebruik. geluid van de hoofdtelefoon is gekraak ook.
-probeerde het opnieuw installeren van drivers en ook downloaden van de nieuwste AC'97. hasn't echt geholpen.
-geprobeerd om de nieuwste codecs, flash-updates en wat niet. geen gebruik.
-enige dat lijkt te werken ... het opnieuw opstarten van de laptop. voor enkele uren de audio is goed, zonder enige skipping of gekraak. maar dan later terugkomt met name met een flash-gebaseerde video's die ik kijk graag youtube.
i werken uit een sony sr serie laptop nog in garantie maar sony mensen nemen ten minste 3 weken op te lossen dingen en i cant veroorloven om te leven zonder een laptop die lang. HELP! |