mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Knitrende lyd fra min bærbare høyttalere

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 01:52
New Member Group

Default Knitrende lyd fra min bærbare høyttalere

hei

for noen uker nå jeg oppdager at min laptop gjør knitrende støy fra høyttalerne når jeg prøver å spille av musikk eller video. det er det mest irriterende som min laptop fungerer som mitt primære kilde til musikk og filmer og så videre. særlig når jeg vil vise noen noe på youtube den knitrende vises i full gang irriterende i helvete ut av meg.

-prøvde hodetelefoner tenkning kan det være den bærbare høyttalere. ingen bruk. lyden fra hodetelefoner er knitrende også.

-prøvde å installere drivere og også laste ned de siste ac'97. hasn't virkelig hjulpet.

-prøvde å få den nyeste codecs, flash oppdateringer og hvilke ikke. ingen bruk.

-eneste som ser ut til å fungere ... starte laptop. for noen timer lyden er god, uten noen hoppe eller knitrende. men så senere kommer tilbake særlig med noen flash baserte videoer som jeg ser ut som YouTube.

Jeg arbeider på en Sony sr serie bærbare fortsatt i garantien, men Sony folks ta atleast 3 uker for å fikse ting, og jeg cant råd til å leve uten en bærbar datamaskin som lang. HJELP!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Knitrende lyd tomthedrummer1992 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 26 6 okt 2008 20:57
Lyden kommer bare fra 2 høyttalere og sub? Airescape Lyd, høyttalere og MP3-spillere 7 9 mars 2008 17:20
Ingen lyd på høyttalerne Paul I London Multimedia & Kodeker 1 21 oktober 2007 07:40
Sound knitrende problem knyttet til harddisken? Gtrance Multimedia & Kodeker 5 19nde sep 2007 05:23
Datamaskinens høyttalere knitrende / knitre pat Lyd, høyttalere og MP3-spillere 3 19 mars 2007 03:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.