mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Ljud, Högtalare & MP3 Spelare

Register

Sprakande ljud från min bärbara högtalare

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 01:52
New Member Group

hej

för några veckor nu upptäcker jag att min laptop gör sprakande ljud från högtalarna när jag försöker spela lite musik eller video. det är det mest irriterande som min laptop fungerar som min primära källa för musik och titta på filmer och så vidare. speciellt när jag vill visa någon något på youtube den sprakande visas i full gång irriterande skiten ur mig.

-försökt hörlurar tänkande kan det vara den bärbara högtalare. någon nytta. ljud från hörlurarna är sprakande också.

-försökt installera drivrutiner och även ladda ner den senaste ac'97. hasn't verkligen hjälpt.

-försökt få den senaste codec, flash uppdateringar och vad inte. någon nytta.

-enda som verkar fungera ... starta om datorn. för några timmar ljudet är bra, utan att hoppa eller sprakande. men senare kommer tillbaka i synnerhet med en Flash-baserad videor som jag tittar gärna youtube.

Jag arbetar på en sony sr serie bärbara fortfarande garanti men sony folk ta minst 3 veckor på sig att fixa saker och jag skränande har råd att leva utan en bärbar dator så länge. HJÄLP!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.