![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg ønsker at få en kreativ xi-fi lydkort, men jeg ønsker at få to 8800gt's SLI konfigureret og jeg hørte theres et problem med at bruge dem på et SLI-system, ikke nogen, der ved noget om dette? alos hvad kreative lydkort ville du reccomned im se på xrememusic 7.1 og XtremeGamer Fatal1ty Professional Series en. |
|
| |||
| |||
| afhænger af, hvilket operativsystem du bruger, men pas på vista hader lydkort, bare gøre masser af forskning første, Im har problemer med at finde en, der er kompatibel og vil også give delta kraft landwarrior oprette forbindelse til en server. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Creative Sound Blaster X-Fi MB Aktivering | xactly | General Software Chat | 0 | 13 September 2009 12:46 |
| Creative Sound Blaster Audigy2 ZS - nr. Mic Working | fearsnake | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 0 | 10. jun 2009 00:35 |
| Kørsel 2 Creative lydkort - IRQ konflikt? | Jalon7 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 29. maj 2009 12:39 |
| Im Fead Op med Mobilanlæg Øresund. Brug for et godt spil lydkort. | cheesepuff | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 8 | 18. maj 2009 12:27 |
| Ingen lyd på min pc ... ombord eller PCI lydkort | Grumlis | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 6 | 4. sep 2008 14:48 |
| Thread Tools | |
| |