mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Creative lydkort

Reply

Thread Tools
Old 22 januar 2008, 08:57
Ny Medlem Gruppen

Default Creative lydkort

Jeg ønsker at få en kreativ xi-fi lydkort, men jeg ønsker at få to 8800gt's SLI konfigureret og jeg hørte theres et problem med at bruge dem på et SLI-system, ikke nogen, der ved noget om dette? alos hvad kreative lydkort ville du reccomned im se på xrememusic 7.1 og XtremeGamer Fatal1ty Professional Series en.
Old 22 januar 2008, 15:11
Medlem Gruppen

Default Creative lydkort

afhænger af, hvilket operativsystem du bruger, men pas på vista hader lydkort, bare gøre masser af forskning første, Im har problemer med at finde en, der er kompatibel og vil også give delta kraft landwarrior oprette forbindelse til en server.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Creative Sound Blaster X-Fi MB Aktivering xactly General Software Chat 0 13 September 2009 12:46
Creative Sound Blaster Audigy2 ZS - nr. Mic Working fearsnake Lyd, højtalere og MP3-afspillere 0 10. jun 2009 00:35
Kørsel 2 Creative lydkort - IRQ konflikt? Jalon7 Lyd, højtalere og MP3-afspillere 1 29. maj 2009 12:39
Im Fead Op med Mobilanlæg Øresund. Brug for et godt spil lydkort. cheesepuff Lyd, højtalere og MP3-afspillere 8 18. maj 2009 12:27
Ingen lyd på min pc ... ombord eller PCI lydkort Grumlis Lyd, højtalere og MP3-afspillere 6 4. sep 2008 14:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.