mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Creative lydkort

Reply

Thread Tools
Old 22nd 2008, 08:57
New Member Group

Default Creative lydkort

Jeg ønsker å få et kreativt xi-Fi-lydkort, men jeg vil få to 8800gt i SLI konfigurert og jeg hørte Theres et problem med å bruke dem på et SLI-system, Vet noen noe om dette? alos hva kreative lydkort ville du reccomned im se på xrememusic 7.1 og XtremeGamer Fatal1ty Professional Series ett.
Old 22nd 2008, 15:11
Medlem Group

Default Creative lydkort

avhenger det operativsystemet du bruker, men pass opp vista hater lydkort, gjør massevis av forskning første, Im har problemer med å finne en som er kompatibel og vil også fortelle delta force landwarrior koble til en server.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Creative Sound Blaster X-Fi MB Aktivisering xactly General Software Chat 0 13 september 2009 12:46
Creative Sound Blaster Audigy2 ZS - Nei Mic Working fearsnake Lyd, høyttalere og MP3-spillere 0 10 juni 2009 00:35
Kjører 2 Creative Sound Cards - IRQ konflikten? Jalon7 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 1 29 mai 2009 12:39
Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet. cheesepuff Lyd, høyttalere og MP3-spillere 8 18 mai 2009 12:27
Ingen lyd på min pc ... ombord eller PCI lydkort Grumlis Lyd, høyttalere og MP3-spillere 6 4de Sep 2008 14:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.