![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg ønsker å få et kreativt xi-Fi-lydkort, men jeg vil få to 8800gt i SLI konfigurert og jeg hørte Theres et problem med å bruke dem på et SLI-system, Vet noen noe om dette? alos hva kreative lydkort ville du reccomned im se på xrememusic 7.1 og XtremeGamer Fatal1ty Professional Series ett. |
|
| |||
| |||
| avhenger det operativsystemet du bruker, men pass opp vista hater lydkort, gjør massevis av forskning første, Im har problemer med å finne en som er kompatibel og vil også fortelle delta force landwarrior koble til en server. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Creative Sound Blaster X-Fi MB Aktivisering | xactly | General Software Chat | 0 | 13 september 2009 12:46 |
| Creative Sound Blaster Audigy2 ZS - Nei Mic Working | fearsnake | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 10 juni 2009 00:35 |
| Kjører 2 Creative Sound Cards - IRQ konflikten? | Jalon7 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 29 mai 2009 12:39 |
| Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet. | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 8 | 18 mai 2009 12:27 |
| Ingen lyd på min pc ... ombord eller PCI lydkort | Grumlis | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 6 | 4de Sep 2008 14:48 |
| Thread Tools | |
| |