mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Ekstra Line Out

Reply

Thread Tools
Old 30. december 2007, 18:20
Ny Medlem Gruppen

Default Ekstra Line Out

Jeg har en Creative SB 5,1 kortet og dets hooked op til surround sound.
For nylig købte jeg et LCD TV og tilsluttet min pc til den, med en meget lang video kabel, som i det næste rum. Jeg ønsker nu at lukke min PC audio ind i TV, så jeg kan se alle mine downloadede film på det i HD.

det let at gøre, er at bare bruge mine højttalere, men TV er i det næste rum. så jeg vil slutte et nyt kabel til lydkortet, som kører på tv. de tilgængelige stik jeg har, er Line In. Er der nogen måde, at Line In stik kan give en Line Out-signalet i stedet?
er der nogen konfiguration software til at gøre dette?

Jeg kan få fortalt til lige swap ledningerne over, afhængigt af, hvilken plads jeg går, men Thats vanskeligt at gøre, som pc'en er gemt væk. Jeg har prøvet et Y splitter men at netop bliver fjernet min surround sound og kun giver lyd via den venstre eller højre kanal.

hjælpe meget værdsat.

tak

Ben
Old 31 December 2007, 13:42
Bandlyst Gruppen

Default Ekstra Line Out

der kan være en linje ud af stikket på dit lydkort, og du kunne få en af disse kabler, hvis ikke gå til en elektronik butik og købe en hovedtelefon spillter plugg det i at ur lydkort og plug ur højttalerne i den ene ende og se efter et kabel , som har 1 af dem, hovedtelefon-stik og en linje i kabel, der u behov

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.