![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on Creative SB 5.1 korttia ja sen koukussa enintään surround-ääntä. Äskettäin ostin LCD-tv ja koukussa minun pc se, jolla on hyvin pitkä videokaapelia, kuten sen, että seuraavassa huoneessa. Haluan nyt plug minun pc audio osaksi tv, joten voin katsoa kaikki minun ladata elokuvia se HD. helppo asia on juuri käyttämään puhujat, mutta tv on seuraavassa huoneessa. Siksi haluaisin liittää uusi kaapeli äänikortin runs on tv. käytettävissä olevan jack on, Line In. Onko mitään keinoa, että Line In-liittimeen voi antaa Line Out signaalin sijaan? Onko kokoonpano ohjelmistoja tehdä tämän? Voisin saada kertoi vain vaihtaa johdot yli, riippuen siitä, missä huoneessa olen, mutta thats vaikea tehdä, sillä tietokone on piilotettuna. Olen yrittänyt Y jakotislauskolonnin mutta että juuri pääsee eroon minun surround-ääntä ja vain antaa äänen kautta vasemmalle tai oikealle kanavalle. auttaa paljon. kiitos Ben |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| voi olla linja OUT-liittimeen äänikorttisi ja voit saada yksi niistä kaapelit, jos ei mene, joka elektroniikkaliikkeestä ja ostaa kuulokeportti spillter plugg sen ja ur äänikortti ja kytke ur puhujat yhdeksi loppuun ja etsi kaapeli , joka on 1 niistä kuulokeliitäntää ja rivi-kaapeli, että u tarve
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Extra HD is Dead | capper | Drives & Removable Media | 1 | 2 marraskuu 2009 08:50 |
| Extra HD / Synctoy Problem | capper | Drives & Removable Media | 0 | 19 lokakuu 2009 02:31 |
| CD Extra tai Mixed CD-tilassa? | stardj | Multimedia & Codecs | 0 | 7 syyskuu 2009 10:34 |
| Extra fan. | Coolyxxx | Kotelot & Virtalähteet | 8 | 1. Jan 2009 23:00 |
| Ps3 extra kovalevy | 9kelad | PC & Console Gaming | 7 | 31. Joulukuu 2007 08:06 |
| Thread Tools | |
| |