vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Extra Line Out

Reply

Thread Tools
Old 30 joulukuu 2007, 18:20
Uusi Jäsen

Default Extra Line Out

Minulla on Creative SB 5.1 korttia ja sen koukussa enintään surround-ääntä.
Äskettäin ostin LCD-tv ja koukussa minun pc se, jolla on hyvin pitkä videokaapelia, kuten sen, että seuraavassa huoneessa. Haluan nyt plug minun pc audio osaksi tv, joten voin katsoa kaikki minun ladata elokuvia se HD.

helppo asia on juuri käyttämään puhujat, mutta tv on seuraavassa huoneessa. Siksi haluaisin liittää uusi kaapeli äänikortin runs on tv. käytettävissä olevan jack on, Line In. Onko mitään keinoa, että Line In-liittimeen voi antaa Line Out signaalin sijaan?
Onko kokoonpano ohjelmistoja tehdä tämän?

Voisin saada kertoi vain vaihtaa johdot yli, riippuen siitä, missä huoneessa olen, mutta thats vaikea tehdä, sillä tietokone on piilotettuna. Olen yrittänyt Y jakotislauskolonnin mutta että juuri pääsee eroon minun surround-ääntä ja vain antaa äänen kautta vasemmalle tai oikealle kanavalle.

auttaa paljon.

kiitos

Ben
Old 31 joulukuu 2007, 13:42
Banned ryhmän

Default Extra Line Out

voi olla linja OUT-liittimeen äänikorttisi ja voit saada yksi niistä kaapelit, jos ei mene, joka elektroniikkaliikkeestä ja ostaa kuulokeportti spillter plugg sen ja ur äänikortti ja kytke ur puhujat yhdeksi loppuun ja etsi kaapeli , joka on 1 niistä kuulokeliitäntää ja rivi-kaapeli, että u tarve

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Extra HD is Dead capper Drives & Removable Media 1 2 marraskuu 2009 08:50
Extra HD / Synctoy Problem capper Drives & Removable Media 0 19 lokakuu 2009 02:31
CD Extra tai Mixed CD-tilassa? stardj Multimedia & Codecs 0 7 syyskuu 2009 10:34
Extra fan. Coolyxxx Kotelot & Virtalähteet 8 1. Jan 2009 23:00
Ps3 extra kovalevy 9kelad PC & Console Gaming 7 31. Joulukuu 2007 08:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.