![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Creative SB 5-1 kaart en zijn verslaafd tot surround sound. Onlangs kocht ik een LCD tv en aangesloten op mijn pc, met een zeer lange video-kabel, zoals de in de volgende kamer. Ik wil mijn pc audio plug in de tv, dus ik kan kijken naar al mijn gedownloade films op in HD. het makkelijk om te doen is gewoon mijn luidsprekers, maar de tv is in de volgende kamer. dus ik wil u een nieuwe kabel aan op de geluidskaart die loopt naar de tv. de beschikbare i-aansluiting hebben, is Line In. Is er een manier dat de Line In-aansluiting kan een Line Out signaal plaats? is er geen configuratie software om dit te doen? Ik zou krijgen vertelde net swap de draden over, afhankelijk van welke kamer ben ik, maar dat is moeilijk te doen als de pc is verscholen. Ik heb geprobeerd een Y-splitter, maar dat alleen krijgt ontdoen van mijn surround sound en geeft alleen geluid via de linker of rechter kanaal. hulp zeer op prijs gesteld. bedankt Ben |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er kan een line-out-aansluiting op uw geluidskaart en je kon een van die kabels indien niet ga naar een elektronica winkel en koop een koptelefoon spillter plugg zij bij ur geluidskaart en plug ur sprekers in het ene uiteinde en kijk voor een kabel dat is 1 van de koptelefoon-aansluitingen en een line in kabel die u nodig
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Extra HD is Dead | Capper | Drives & Removable Media | 1 | 2 november 2009 08:50 |
| Extra HD / SyncToy Probleem | Capper | Drives & Removable Media | 0 | 19 oktober 2009 02:31 |
| Cd Extra of Mixed CD-Mode? | stardj | Multimedia & Codecs | 0 | 7 september 2009 10:34 |
| Extra ventilator. | Coolyxxx | Cases & Power Supplies | 8 | De 1 januari 2009 23:00 |
| Ps3 extra harde schijf | 9kelad | PC & Gaming Console | 7 | 31 dec 2007 08:06 |
| Thread Tools | |
| |