mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Ekstra Line Out

Reply

Thread Tools
Old 30 desember 2007, 18:20
New Member Group

Default Ekstra Line Out

Jeg har en Creative SB 5.1 kortet og dets hektet opp surroundlyd.
Nylig kjøpte jeg en LCD TV og hekta PCen til den, med en veldig lang video-kabel, som i neste rom. Jeg ønsker å koble PCen lyd inn i tv, så jeg kan se alle mine nedlastede filmer på den i HD.

den enkle ting å gjøre er å bare bruke høyttalerne mine, men TV er i neste rom. så jeg vil koble til en ny kabel til lydkortet som er på TV. tilgjengelige kontakten jeg har er Line In. Er det mulig at den linjen i jack kan gi Line Out signal stedet?
er det noen konfigurasjon programvare for å gjøre dette?

Jeg kan få beskjed om å bare bytte ledningene over, avhengig av hvilket rom jeg er i, men dvs vanskelig å gjøre som PC-er gjemt unna. Jeg har prøvd en Y splitter men som bare blir kvitt meg surroundlyd og bare gir lyd via den venstre eller høyre kanal.

hjelper mye verdsatt.

takk

Ben
Old 31ste Dec 2007, 13:42
Banned Group

Default Ekstra Line Out

kan det være en linje utgangsstikk på lydkortet og du kan få en av disse kablene hvis ikke gå til en elektronikk butikken og kjøpe en hodetelefon spillter plugg den i å ur lydkortet og plugin ur høyttalere i ene enden og ser etter en kabel som har 1 av disse hodetelefoner knekt og en linje i kabelen som u trenger

Min System: #

Prosessor (er):
Intel P4
Hovedkort:
ecs 915pla2
RAM-minne:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamond Xtreme 7.1
Harddisk (er):
160GB
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-RW
Case / PSU:
antech/x-power585
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
trådløst
Skjerm (er):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.