![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Creative SB 5.1 kortet og dets hektet opp surroundlyd. Nylig kjøpte jeg en LCD TV og hekta PCen til den, med en veldig lang video-kabel, som i neste rom. Jeg ønsker å koble PCen lyd inn i tv, så jeg kan se alle mine nedlastede filmer på den i HD. den enkle ting å gjøre er å bare bruke høyttalerne mine, men TV er i neste rom. så jeg vil koble til en ny kabel til lydkortet som er på TV. tilgjengelige kontakten jeg har er Line In. Er det mulig at den linjen i jack kan gi Line Out signal stedet? er det noen konfigurasjon programvare for å gjøre dette? Jeg kan få beskjed om å bare bytte ledningene over, avhengig av hvilket rom jeg er i, men dvs vanskelig å gjøre som PC-er gjemt unna. Jeg har prøvd en Y splitter men som bare blir kvitt meg surroundlyd og bare gir lyd via den venstre eller høyre kanal. hjelper mye verdsatt. takk Ben |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan det være en linje utgangsstikk på lydkortet og du kan få en av disse kablene hvis ikke gå til en elektronikk butikken og kjøpe en hodetelefon spillter plugg den i å ur lydkortet og plugin ur høyttalere i ene enden og ser etter en kabel som har 1 av disse hodetelefoner knekt og en linje i kabelen som u trenger