mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Fist Time Brug Mobilanlæg Sound-Hvordan får jeg min Surround Sound to Work!?

Reply

Thread Tools
Old 5. maj 2009, 19:12
Donor-Gruppen

OK, hele mit liv har jeg brugt et lydkort, men med min nye bygge, jeg dont have en. så, hvad jeg bruger, er den om bord lyd. men for de lever af mig i cant regne ud, hvordan du får darn surround sound til at arbejde! Jeg indstille vinduer sunde ting til 5,1, men det gjorde ikke hjælpe. Jeg gik til MOBO lyd software og jeg unmuted alle kanaler. men det gjorde ikke arbejde. Hvad skal jeg gøre!?

PS-før jeg købte min pc alle sagde, at jeg dont bruge et lydkort og de ombordværende ting er godt nu. Jeg har kun én ting at sige til alle dem, der fortalte mig denne --- I HATE ombord! ITS lyder som agterstavn kommer ud et strå! OG I cant regne ud, hvordan man arbejder IT!

Mit system: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Hukommelse:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (r):
GTX280
Lydkort:
ombord (for nu)
Harddisk (e):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk drev (r):
Klik på linket i signatur for yderligere
Sag / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Køling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL medium
Monitor (s):
30 tommer 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 5. maj 2009, 20:28
Donor-Gruppen

Så hvad er din mobilenhed lyd? Er det fra Realtek? Hvis så hente de nyeste drivere (ikke gøre det gennem Mobo producenten, gøre det gennem Realtek) og jeg kan gå dig gennem derfra. LOL Hvis det ikke er Realtek, I dunno, hvad de skal fortælle dig ..........

EDIT: Det seneste jeg har (som for en uge siden) er R221.
Old 6. maj 2009, 18:04
Donor-Gruppen

drivere er opdateret. og ja, sit Realtek
Old 6. maj 2009, 21:26
Donor-Gruppen

Ok, på din værktøjslinje, skal du have to små højttaler ikoner. Vinduerne én og Realtek en. Hvis du ikke har to, så er du nødt til at gå til Start / Kontrolpanel, og finde Realtek HD Audio Manager. Klik på den og gøre dine ting at sætte det op. Det skal vise dig en skærm som denne:

Fist Time Using Onboard Sound-how Do I Get My Surround Sound to Work!?-realtek.jpg

EDIT: Jeg må indrømme. Jeg elskede min Soundblaster, men Realtek at jeg har brugt de sidste år, fordi Soundblaster vil ikke støtte 5.1 højttalere i Vista, har været fint. Og jeg er meget picky om mit lyd.
Old 7. maj 2009, 16:06
Donor-Gruppen

Jeg har den 2 audio ting.
Old 7. maj 2009, 19:15
Donor-Gruppen

OK. Du har 2 audio ting. Har du gået til Realtek en og indstille din lyd? Hvis ikke du er pissing i vinden. Hvis du har, jeg dunno, hvad de skal fortælle dig. Har du prøvet de andre ting?
Old 8. maj 2009, 06:45
Donor-Gruppen

hvad gør jeg, når jeg går ind i Realtek at sætte det op?
Old 9. maj 2009, 13:57
Donor-Gruppen

Undskyld for forsinkelsen Ost, jeg var ude af lommen de sidste par days.Before I "fortæller dig, hvad gør du, når du går ind i Realtek at sætte det op" lad mig indlede mine bemærkninger.

Jeg fik en PM fra Fordy om hans Realtek, og som sådan jeg gjorde nogle mere forskning. Jeg fandt ud af, at forskellige MoBo fabrikanterne anvender Realtek HD Audio codecs have forskellige funktioner og forskellige udseender. Ved co incidensen, brugervejledningen jeg fandt var for Gigabyte, din Mobo producenten, men det er fra 2006. I'm gonna link, manual og som sådan har to spørgsmål:

1). Har din brugergrænseflade ser noget lignende det Jpeg jeg indsendt eller ser det ud som den i nedenstående link? LOL jeg gætte på, at var "både" spørgsmål i et skud, så virkelig det var et spørgsmål. Efter jeg lavede min første post, de kom ud med en ny driver, R222. Jeg kan ikke få det, Realtek kommer ud med en ny driver næsten hver uge ser det ud som ..............

Anyway, lad mig vide, hvilke "look" du har, og vi kan gå derfra. Som du kan se fra min Jpeg, jeg også bruge 5.1 så hvis dine ting udseende minen, jeg kan hjælpe dig.

http://www.gigabyte.com.tw/FileList/...00_0418-05.pdf
Old 9. maj 2009, 15:12
Donor-Gruppen

nej, det gør ikke se ud som en på billedet u havde op.
Old 9. maj 2009, 15:27
Donor-Gruppen

Ok, ser det ud som den i det link?

EDIT: Du er nødt til at rulle ned et par sider, da det er en PDF-fil, før du kommer til det første billede. Hvis du er på telefonen, så du kan blive nødt til at arbejde. hvis det er ligesom det, jeg sammen, jeg er jaloux, har du flere funktioner, end jeg gør.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.