mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Fist hjelp Om bord Sound-Hvordan får jeg min kringlyd til arbeid!

Reply

Thread Tools
Old 5 mai 2009, 19:12
Donor Group

Default Fist hjelp Om bord Sound-Hvordan får jeg min kringlyd til arbeid!

OK, hele livet har jeg brukt et lydkort, men med mine nye bygge, jeg dont har en. så hva jeg bruker er ombord lyd. men for live av meg i cant finne ut hvordan du kan gjøre darn surroundlyd å jobbe! angir jeg windows lyd ting til 5.1, men det gjorde ikke hjelpe. så jeg gikk til MOBO lyd programvaren og i unmuted alle kanaler. men det gjorde ikke arbeide. Hva gjør jeg!

PS-før jeg kjøpte min PC alle sa jeg dont trenger et lydkort og ombord ting er bra nå. Jeg har bare én ting å si til alle de som fortalte meg dette --- I Hate ombord! ITS høres akterdekk kommer ut et strå! Og jeg skrånende finner ut hvordan jobbe IT!

Min System: Top Secrit

Prosessor (er):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-minne:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Lydkort:
onboard (til nå)
Harddisk (er):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk stasjon (er):
Klikk på linken i signaturen for mer
Case / PSU:
Corsair CMPSU-750TX (750 watt)
Cooling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Nettverk / Internett:
DSL medium
Skjerm (er):
30 tommers 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 5 mai 2009, 20:28
Donor Group

Så hva er ditt onboard lyd? Er det fra Realtek? I så fall laste ned de nyeste driverne (ikke gjør det gjennom Mobo produsenten gjøre det via Realtek) og jeg kan hjelpe deg med der. LOL Hvis ikke Realtek, jeg dunno hva jeg skal si deg ..........

EDIT: Den siste har jeg (som for en uke siden) er R221.
Old 6 mai 2009, 18:04
Donor Group

drivere er oppdatert. og ja, dens Realtek
Old 6 mai 2009, 21:26
Donor Group

Ok, på verktøylinjen din, bør du ha to liten høyttaler ikoner. Vinduene én og Realtek en. Hvis du ikke har to, så må du gå til Start / Kontrollpanel og finne Realtek HD Audio Manager. Klikk på den og gjøre ting for å sette dem opp. Den bør vise et skjermbilde som dette:

Fist Time Using Onboard Sound-how Do I Get My Surround Sound to Work!?-realtek.jpg

EDIT: Jeg må innrømme. Jeg elsket min SoundBlaster, men Realtek at jeg har brukt det siste året fordi SoundBlaster vil ikke støtte 5.1 høyttalere i Vista, har vært helt fint. Og jeg er veldig kresen om mine lyd.
Old 7 mai 2009, 16:06
Donor Group

Jeg har 2 audio ting.
Old 7 mai 2009, 19:15
Donor Group

OK. Du har 2 audio ting. Har du gått til Realtek en og stille inn lyden? Hvis ikke du er pissing i vinden. Hvis du har, jeg dunno hva jeg skal si deg. Har du prøvd andre ting?
Old 8 mai 2009, 06:45
Donor Group

hva gjør jeg når jeg går inn i Realtek å sette dem opp?
Old 9 mai 2009, 13:57
Donor Group

Beklager for forsinkelsen Cheese, var jeg ute av lommen de siste par days.Before jeg fortelle deg hva gjør du når du går inn i Realtek å sette dem opp "la meg forord mine bemerkninger.

Jeg fikk PM fra Fordy om hans Realtek, og slik jeg gjorde noe mer forskning. Jeg fant ut at ulike MoBo produsenter bruker Realtek HD lydkodeker har forskjellige funksjoner og forskjellig utseende. Ved co insidens, brukerhåndboken jeg fant var for Gigabyte din Mobo produsent, men det er fra 2006. I'm gonna lenke som manuell og som har to spørsmål:

1). Har brukergrensesnittet ser noe lignende JPEG jeg lagt inn eller ser det ut som i linken nedenfor? LOL Jeg tror det var "både" spørsmål i ett skudd, så egentlig var det ett spørsmål. Når jeg har gjort mitt første innlegg, de kom ut med en ny driver, R222. Jeg ikke får det, Realtek kommer ut med en ny driver nesten hver uke det virket som ..............

Allikevel, la meg vite hvilke "ser" du har, og vi kan gå derfra. Som du kan se fra mine JPEG, jeg også bruke 5.1 så hvis ting ser ut som min, kan jeg hjelpe deg.

http://www.gigabyte.com.tw/FileList/...00_0418-05.pdf
Old 9 mai 2009, 15:12
Donor Group

Nei, det ikke ser ut som den på bildet u hadde opp.
Old 9 mai 2009, 15:27
Donor Group

Ok, ser det ut som i koblingen?

EDIT: Du må rulle ned noen få sider som det er en PDF før du får det første bildet. Hvis du er på telefonen og du må jobbe. hvis det er den jeg er tilknyttet, jeg er sjalu, har du flere funksjoner enn jeg gjør.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet. cheesepuff Lyd, høyttalere og MP3-spillere 8 18 mai 2009 12:27
Sony Brava Tv Sound wont Come Out of My Surround Sound System andnlou Av Emne Diskusjon 4 29 mars 2009 02:03
Dårlig lydkvalitet ut av nye surround lyd system Tplayer2007 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 4 13 januar 2009 15:43
Ingen lyd på min pc ... ombord eller PCI lydkort Grumlis Lyd, høyttalere og MP3-spillere 6 4de Sep 2008 14:48
Surround Sound JF90 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 4 2 januar 2008 13:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.