![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, hvordan kan jeg slutte min guitarforstærker til min computer? Hvad jeg har gjort er at bruge en 6.3mm til 3,5 mm stik og sætte den 3,5 mm stik til Line In af mine lydkort, Men det er meget primitive, og jeg ønsker noget bedre. Er der noget jeg kan installere internt i min computer, måske i 3.5 "bay eller 5.25" bay, der kan tillade mig at interface med min guitarforstærker? Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| der er noget der kaldes en forforstærker u behov de gerne $ 150usd
| |||
| |||
| Prøv at søge efter en Sound Blaster Audigy 2 Platinum Ex eller Audigy 2 ZS Platinum på Ebay. De går for omkring £ 50 - £ 70 De har 1 / 4 "Mic imput med lydstyrkekontrol og forforstærker. 1 / 4" line i. 1 / 4 "Hovedtelefon. Midi i / Midi out. Remote Control til afspilning af musik. Firewire . Optical In / Opticle ud. Jeg kunne blive ved hele dagen om, hvad det fik, men jeg synes, det er at være den bedste lydkort jeg har aldrig brugt. jeg også plug min elektriske guitar i det. |
|
| |||
| |||
| wow! kølig! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Guitar Hero (PC) Anden Guitar Problem | Skadedyr | PC & Console Gaming | 0 | 9 oktober 2009 09:28 |
| Elektrisk guitar? | bry4n3 | Off Topic Discussion | 16 | 13 januar 2009 12:27 |
| Enhver Egne & Play en guitar? | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 10 | 19 december 2008 11:06 |
| Guitar for Guitar Hero 3 For PC | Spencer2004 | PC & Console Gaming | 3 | 25 november 2008 15:39 |
| Min guitar | cheesewheels99 | Off Topic Discussion | 12 | 15 februar 2008 10:04 |
| Thread Tools | |
| |