vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Guitar input

Reply

Thread Tools
Old 22 joulukuu 2007, 23:44
Uusi Jäsen

Hei, miten voin liittää minun kitara amp minun tietokone? Mitä olen tehnyt käyttää 6.3 mm ja 3.5 mm liittimeen ja kytkemällä sen 3.5 mm rengistä rivin minun äänikortti, Mutta se on hyvin alkeellista, ja haluan jotain parempaa.

Onko jotain mitä voi asentaa sisäisesti minun tietokone, ehkä 3,5 "lahti tai 5,25" lahti, joka voi saanen interface with my guitar amp?

Kiitos
Old 2 tammikuu 2008, 19:25
Banned ryhmän

on jotakin kutsutaan Preamp u tarvetta ne ovat kuin $ 150usd

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 16 tammikuu 2008, 13:13
Jäsen

Yritä etsiä Sound Blaster Audigy 2 Platinum Ex tai Audigy 2 ZS Platinum eBayssa. He menevät noin £ 50 - £ 70 Ne ovat 1 / 4 "Mic imput on äänenvoimakkuuden säätö ja Preamp. 1 / 4" line in 1 / 4 "Kuulokeliitäntä. Midi in / Midi ulos. Remote Control for toistaa musiikkia. Firewire . Optical In / Opticle ulos. Voisin mennä koko päivä, mitä on saanut, mutta mielestäni se on paras äänikortti olen koskaan käytetty. Olen myös plug minun sähkökitarasi siihen.
Old 16 tammikuu 2008, 17:24
Banned ryhmän

wow! viileä!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.